اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

فتح قله‌های سربلندی در سایه حضور مردم در انتخابات تحقق می‌یابد

‌مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: فتح قله‌های سربلندی و رسیدن به کمال و خواسته مطلوب در سایه حضور مردم در انتخابات تحقق می‌یابد.

فتح قله‌های سربلندی در سایه حضور مردم در انتخابات تحقق می‌یابد

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به هنگام مشارکت در خلق حماسه سیاسی اظهار کرد: اخذ آری مردم از ساعت هشت صبح امروز 24 خرداد ماه به صورت رسمی آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان صبح زود برای تحقق حماسه سیاسی در شعبه‌های اخذ رای حضور دارند، تصریح کرد: قبل از آغاز به کار مسئولین شعبه‌های اخذ رای مردم در پای صندوق‌های رای حضور داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران با اشتیاق و انگیزه برای تحقق حماسه بزرگ سیاسی و خواسته مقام معظم رهبری حضور دارند، تصریح کرد:‌ حضور باشکوه ملت ایران همچون گذشته در تاریخ انقلاب ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور مردم به پیروزی رسید، گفت:‌ فتح قله‌های سربلندی و رسیدن به کمال و خواسته مطلوب در سایه حضور مردم در انتخابات تحقق می‌یابد.

حجت‌الاسلام معبودی حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رای را نشانه همبستگی داخلی، بلوغ و رشد سیاسی ملت ایران دانست و تصریح کرد:‌ حضور آگاه مردم بسیاری از تهدیدهای دشمنان کشورمان را دفع می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات حلاّل بسیاری از مشکلات است، گفت: امید است مردم هوشیار و فهیم کشورمان با حضور گسترده خود نقش بزرگی در تحقق حماسه سیاسی داشته باشند.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول