اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

مقبولیت نظام اسلامی مهمترین پیام خارجی انتخابات است

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در انتخابات امروز نشان خواهند داد که پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، تاکید کرد: مقبولیت نظام اسلامی مهمترین پیام خارجی انتخابات است.

مقبولیت نظام اسلامی مهمترین پیام خارجی انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش دقایقی پیش در جریان بازدید از ستاد انتخابات خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات امروز و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای دو پیام داخلی و خارجی خواهد داشت.

وی نمایش وحدت امت اسلامی در کشور را پیام داخلی این انتخابات برشمرد و افزود: حضور مردم پای ارزش‌های انقلاب و مقبولیت نظام پیام خارجی این انتخابات است.

احمدی‌بیغش با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای در استان ادامه دارد، گفت: طی بازدید از روند برگزاری انتخابات در اسفراین، این مهم به وضوح قابل مشاهده بود.

وی حضور مردم در انتخابات را پاسداری از ارزش‌های انقلاب برشمرد و اظهار کرد: مردم امروز نشان خواهند داد که در پای اصول ایستاده و هرگز کوتاه نخواهند آمد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم استان امروز باید در عرصه مشارکت در انتخابات الگو باشند، خاطرنشان کرد: مردم خراسان شمالی همانطور که در استقبال از سفر مقام معظم رهبری حماسه آفریدند، این بار نیز رسالت داشته تا در این عرصه هم تکلیف خود را ادا کنند.

وی همچنین شعب اخذ رای ساماندهی شده برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین شوراهای اسلامی شهر و روستا را هزار و 64 شعبه عنوان کرد.

به گفته نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، 754 شعبه از این شعب روستایی و 310 شعبه شهری است.

وی تصریح کرد: برای شعب شهری خراسان شمالی 294 صندوق ثابت و 216 صندوق سیار اختصاص یافته است.

احمدی‌بیغش تعداد صندوق های ثابت روستایی را 629 صندوق و همچنین تعداد صندوق‌های سیار را 125 صندوق اعلام کرد.

انتهای پیام/63002/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول