اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان:

انتخابات شورا، فرد اصلح و فارغ از جناح و لیست و گروه باشد

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: انتخابات شورای شهر باید انتخاب فرد اصلح و فارغ از هر گونه جناح، لیست و گروه باشد.

انتخابات شورا، فرد اصلح و فارغ از جناح و لیست و گروه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور پررنگی از مردم را در ساعات اولیه انتخابات پایای صندوق‌های رأی داشتیم، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت کشور را مشخص می‌کند و این در حالی است که انتخابات شورای شهر کم اهمیت‌تر از انتخابات ریاست جمهوری نیست و نباید تحت شعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

وی افزود: انتخابات شوراها بسیار مهم و سرنوشت شهرها را مشخص می‌کند چرا که شوراهای شهر یک نهاد تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در شهرها هستند و می‌توانند در ایجاد شهرهای سرآمد و کارآمد بسیار مؤثر باشند.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: بسیار مهم است که منتخبان مردم افرادی صاحب نظر در مسائل شهری باشند و اصول برنامه‌ریزی شهری را کامل بدانند.

وی با تأکید بر اینکه اعضای شورای شهر باید با معضلات و مشکلات شهری کاملا آشنا باشند، گفت: اعضای شورای شهر باید فارغ از مسائل سیاسی این معضلات را به صورت ریشه‌ای حل کند.

جمالی‌نژاد با بیان اینکه تبلیغات شهری با توجه به کاندیداهای شورای شهر بسیار خوب بود، افزود: در اصفهان ائتلاف‌های خوبی در این دوره برای شوراهای شهر در نظر گرفته شده است و باید مردم با گزینش انتخاب کنند.

وی تأکید کرد: مردم افراد اصلح را برای شورای شهر با توجه به تخصص و خارج از جناح، لیست و گروه انتخاب کنند.

انتهای پیام/63012/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول