اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد

شکست حتمی تبلیغات روانی غرب علیه ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پررنگ ملت ایران در این انتخابات، نشانگر شکست مطلق تبلیغات روانی غرب علیه ایران است.

شکست حتمی تبلیغات روانی غرب علیه ایران

جواد جهانگیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: حضور پررنگ ملت ایران در این انتخابات، نشانگر شکست مطلق تبلیغات روانی غرب علیه ایران است.

وی با تاکید بر لزوم حضور همه آحاد مردم در انتخابات امروز، تصریح کرد: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حساس‌ترین انتخابات تاریخ ایران محسوب می‌شود که این موضوع از گستردگی برنامه‌ریزی‌های غرب و استکبار جهانی، برای تدوین برنامه‌های متعدد در راستای بی‌رغبت کردن مردم نسبت به این دوره از انتخابات کاملا مشخص است.

جهانگیرزاده ادامه داد: حضور مردم از ساعات اولیه آغاز انتخابات در پای صندوق‌های رای، نویدی بر خلق حماسه‌ای جاوید است که البته آنچه مسلم است، این است که غرب و استکبار جهانی چشم دیدن این حضور را نخواهند داشت و بدون شک سعی خواهند کرد آن را کم‌رنگ و بی‌رونق جلوه دهند.

وی تاکید کرد: حضور پررنگ ملت ایران در این انتخابات، نشانگر شکست مطلق تبلیغات روانی غرب علیه ایران است و قطعا سبب یاس و ناامیدی آنان از رسیدن به اهداف شوم استکباری خود خواهد شد.

جهانگیرزاده با اشاره به برگزاری منظم انتخابات در تمام سال‌های گذشته در ایران، خاطرنشان کرد: برگزاری منظم این انتخابات در دوره‌های مختلف و در موعدهای مقرر، نشان از تداوم روند مردم‌سالاری دینی در ایران است که در اصل حاکی از رشد سیاسی و بلوغ فکری مردم ایران و تمام گروه‌های سیاسی کشور است.

وی تمام مردم ایران را به حضور در انتخابات دعوت کرد و افزود: بهتر است این کار را به ساعات پایانی آن محول نکنیم و هرچه سریع‌تر با مهردار کردن شناسنامه خود، مهر تایید به نظام و انقلابمان را بر خاک پاک کشورمان بزنیم تا دشمنان با دیدن آن وحشتی بر جانشان بیافتد که هرگز به فکر طمع به خاک ایران و تزلزل استقلال آن نباشند.

انتهای پیام/61009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول