اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مردم رأی دادن خود را به ساعات آخر محول نکنند

فرماندار اردبیل گفت: توصیه می‌کنیم مردم آگاه و با بصیرت اردبیل رأی دادن خود را به آخر وقت و تراکم ازدحام جمعیت واگذار نکنند.

مردم رأی دادن خود را به ساعات آخر محول نکنند

کاظم دبیر دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مردم از همین لحظات اولیه رأی‌گیری باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و آرای خود را با شور و نشاط خاص و مشارکت بالا به سود نظام اسلامی و به نفع دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در صندوق‌های اخذ رأی بریزند.

وی از تراکم شرکت‌کنندگان در انتخابات در برخی از شعبات اخذ رأی خبر داد و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در منطقه کارشناسان و میدان قدس اردبیل و همچنین اطراف شهر شاهد تراکم جمعیت رأی‌دهنده هستیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل یادآور شد: تمهیدات لازم برای اخذ رای سریع از مردم اندیشیده شده و انتظار می‌رود رای‌دهندگان لیست نامزدهای منتخب خود برای شوراها را قبل از حضور در محل صندوق رای تهیه کرده و سپس به سرعت در تعرفه تعیین شده اسامی نامزدهای شوراهای شهر و روستا را بنویسند.

دبیر با بیان اینکه در دو ساعتی که از زمان برگزاری انتخابات می‌گذرد هیچ مشکل خاصی در رای‌گیری آحاد مردم به وجود نیامده است، گفت: ما تمام تمهیدات مورد نظر را به کار گرفته‌ایم تا انتخابات امروز در نهایت آرامش و اطمینان‌بخشی برگزار شود.

این مسئول ابراز داشت: برای انتخابات امروز 306 شعبه اخذ رای در شهرستان اردبیل تدارک دیده شده که 186 شعبه آن مربوط به اردبیل است.

مسئول ارشد اجرایی انتخابات در اردبیل افزود: در این زمینه 584 صندوق اخذ رای نیز پیش‌بینی شده است که البته صندوق‌های اخذ رای شورا و ریاست جمهوری در رنگ‌های متفاوت می‌باشد.

دبیر در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: تنها در شهرستان اردبیل 17 شعبه اخذ رای سیار تدارک دیده شده است که این شعب در پادگان‌ها، زندان، بیمارستان‌ها و مناطق صعب‌العبور روستایی حضور پیدا کرده و اقدام به جمع‌آوری آرا می‌کنند.

انتهای پیام/62007/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول