اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ۵ ساعت پیاده‌روی انجام شد

آغاز جمع‌آوری آرای عشایر ریگان در مناطق صعب‌العبور کوهستانی

پس از ۵ ساعت پیاده‌روی، جمع‌آوری آرای عشایر ریگان در مناطق صعب‌العبور کوهستانی آغاز شد.

آغاز جمع‌آوری آرای عشایر ریگان در مناطق صعب‌العبور کوهستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، پس از پنج ساعت پیاده‌روی هیئت‌های اجرایی و نظارت جمع‌آوری آرا عشایر ریگان در مناطق صعب‌العبور کوهستانی آغاز شد.

مجید اعتمادی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان با اشاره به آغاز حماسه حضور در این شهرستان اظهار داشت: به دلیل اینکه شهرستان ریگان دارای مناطق کوهستانی و صعب‌العبوری است، تعدادی از صندوق‌های اخذ رأی عصر روز گذشته و صبح امروز به مناطق کوهستانی ارسال شد تا آرای مردم این مناطق جمع‌آوری شود.

فرماندار ریگان افزود: این مناطق کوهستانی در مناطق کوهشاه، تک فرهاد، سیف‌الدینی سرزه، آب گرم گریچ، دهنه عباسعلی، گز بهمن و تعداد دیگری از مناطق صعب‌العبور هستند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این مناطق فاصله چهار تا پنج ساعتی به دلیل سنگلاخی بودن تا مرکز شهرستان دارند، عصر روز گذشته و صبح زود امروز هیئت‌های اجرایی و نظارت اعزام شدند تا در زمان مقرر رأی‌گیری انجام شود. 

فرماندار ریگان گفت: 17 صندوق اخذ رأی به مناطق کوهستانی و صعب‌العبور ریگان اعزام شدند و بیشترین عشایر شرق استان کرمان در مناطق کوهستانی ریگان استقرار دارند.

فرماندار ریگان بیان داشت: امروز صبح زود تمام صندوق‌های اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در شهرها و روستاهای شهرستان ریگان به همراه هیئت‌های اجرایی و نظارت اعزام شدند.

اعتمادی عنوان کرد: 205 صندوق اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای شهروندان در سطح شهرستان ریگان مستقر شدند تا رأی‌گیری ریاست جمهوری و شوراها به نحو احسن انجام شود.

فرماندار ریگان ابراز داشت: با توجه به وسعت شهرستان ریگان و تعداد روستاهای ریگان طوری برنامه‌ریزی شده که در وقت مقرر آرای مردم روستاها و شهرهای ریگان جمع‌آوری شود.

اعتمادی تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده طوری برنامه‌ریزی شده که انتخاباتی باشکوه در سطح شهرستان امروز برگزار شود.

فرماندار ریگان افزود: حضور در انتخابات به معنای حمایت از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین حفظ استقلال در کشور است.

وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات باید یک بار دیگر حمایت خود را به نظام به نمایش بگذارند ادامه داد: در حال حاضر چشم دشمنان اسلام به این انتخابات دوخته شده است و لذا باید دشمن را در رسیدن به اهداف خصمانه‌اش ناکام گذاشت.

فرماندار ریگان اذعان داشت: 24 خرداد ماه روزی است که تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود و امروز مردم شهرستان ریگان در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای به یاد ماندگی از خودشان به جا می‌گذارند و با حضور پررنگ خود چشم دشمنان را کور می‌کنند.

انتهای پیام/80014/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول