اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

انتخابات ایران، انتخاباتی فرا ملی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس گفت: انتخابات ایران، منحصر به چارچوب داخلی کشور نیست بلکه انتخاباتی بین‌المللی است که جایگاه کشورمان را بیش از پیش در سطح دنیا تثبیت می‌کند.

انتخابات ایران، انتخاباتی فرا ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سردار محمدحسین رجبی عصر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که در قروه برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این همایش در آستانه حماسه بزرگ ملت ایران، مصداق عملی حماسه سیاسی است.

رجبی گفت: در راستای عملی شدن فرمان راهبردی مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی، همه باید در شعار، شعور، گفتار و عمل مقید باشند.

وی با بیان اینکه انتخابات یک معروف بسیار بزرگ است و شاخص به شمار می‌رود، تصریح کرد: نقطه مقابل این معروف، عدم حضور در انتخابات است.

رجبی با بیان اینکه بازتاب انتخابات امسال به دلیل رویکرد ویژه آن در مسیر حماسه سیاسی، بسیار گسترده از انتخابات دوره‌های گذشته خواهد بود، اظهار داشت: حرکتی جهادی، انقلابی و حماسی لازم است تا حماسه‌ای هم‌تراز انقلاب خلق شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه دشمنان از آمادگی بی‌نظیر و بلوغ سیاسی مردم ایران، از خشم دندان به هم می‌سایند، افزود: در مقابل تمامی آزادی‌خواهان، دوستداران و علاقه‌مندان به ایران اسلامی از عزم جزم ملت ایران خوشحالند و به آنان افتخار می‌کنند.

وی لبیک به فرمان ولی‌امر مسلمین در زمینه خلق حماسه سیاسی را تکلیفی بر عهده همگان دانست و گفت: راهبرد صحیح پیش‌بینی شده در روند حرکت انقلاب از ابتدای انقلاب تاکنون منجر به فتح سنگرهای باطل دشمنان و پیروزی در جبهه حق شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر در نظر گرفتن شاخص‌ها و معیارهای مدنظر مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح، اظهار داشت: کشور بزرگی همانند ایران اسلامی با مردمانی در غایت بلوغ فکری و سیاسی، رئیس جمهوری مجاهد و انقلابی نیاز دارند.

رجبی با بیان اینکه نتیجه اصلی انتخابات توسط مردم رقم می‌خورد گفت: به واسطه شعور بالای سیاسی مردم، تشخیص خوبی در انتخاب اصلح داده می‌شود.

وی با اشاره به تحرکات و استراتژی‌های دشمن در مقابله با انتخابات ایران گفت: دشمن در وهله نخست قصد دارد با تبلیغاتی مسموم، سیاه‌نمایی و تزویر، سعی دارد به انتخابات حماسی مردم خدشه وارد کند تا پیام بلوغ سیاسی ملت به دنیا نرسد و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران را به زعم خود در دنیا کم‌رنگ کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با یادآوری اینکه کار دشمنان دشمنی با انقلاب است، گفت: خلق حماسه پاسخی دندان‌شکن به دشمنی آنان خواهد بود.

وی دومین راهبرد دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی را، مخدوش کردن امنیت در انتخابات عنوان کرد و گفت: تعامل بسیار بالای مسئولان کشور و همراهی نیروهای مسلح، امروز امنیت بسیار مطلوبی را در ایران رقم زده است که نظیر آن را در هیچ کشوری نمی‌توان یافت.

رجبی از برقراری و حفظ امنیت در کردستان در آستانه انتخابات خبر داد و گفت: امنیت بالایی در این سو و آن سوی مرز برقرار شده است و تمامی نیروهای مسلح به عنوان سربازان ولایت از تمامی ظرفیت و توان خود در این راستا استفاده کرده و خواهند کرد.

وی تاکید کرد: با خیزش و خروش جمعی ملت ایران، و کردستان‌های غیور، فردا بزرگترین حماسه سیاسی دنیا رقم خواهد خورد و دشمنان مات و مبهوت خواهد کرد.

وی افزود: بسیج ده‌ها میلیونی به عنوان قشر برخاسته از دل مردم، آمادگی مضاعفی برای خلق حماسه سیاسی دارد.

رجبی  گفت: در شرایط آرمانی که امروز در آن قرار داریم، عنصر تعیین‌کننده برای خلق حماسه سیاسی خود مردم هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این همایش، همچنین با تاکید بر احیای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ اسلامی، مانند جریان خون در رگ‌های یک پیکر است و سهل‌انگاری در این باره، بی‌رنگ شدن دین و مرگ تدریجی امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

رجبی با اشاره به اینکه جامعه بستری برای تربیت افراد است، تصریح کرد: اسلام اهمیت و اهتمام فراوانی به مسائل اجتماعی دارد تا آن جا که فریضه‌ای مانند امر به معروف و نهی از منکر را که دستوری جامعه‌ساز است از فروض و واجبات قرار داده است و به عنوان یکی از فروع دین مطرح ساخته است.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد محور ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان در سال جاری گفت: مهم‌ترین محور این ستاد ، تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، بر اساس منویات مقام معظم رهبری خواهد بود.

انتهای پیام/79009/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول