اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌عنوان همکار مایلی‌کهن

پورمند به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم پیوست

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم همکار سابق خود را رسماً به ‌عنوان یکی از نفرات جدید در کادر فنی تیم صبا در لیگ سیزدهم معرفی کرد.

پورمند به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از معرفی محمد مایلی‌کهن به عنوان سرمربی تیم فوتبال صبای قم سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس علیرضا پورمند بازیکن باسابقه فوتبال کشورمان نیز همکار وی در کادر فنی صبا شد تا توانمندی‌های خود را در مربیگری در لیگ سیزدهم نشان دهد.

پورمند در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور کار خود را با مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در این تیم تازه وارد به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آغاز کرد و تا هفته هشتم نیز در کنار تارتار در صبا حضور داشت.

اما مشکلات مالی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر که نخستین و تنها فصل حضور این تیم لرستانی در لیگ برتر بود موجب شد تا مهدی تارتار این تیم را در آغاز راه رها کند و به این ترتیب علیرضا پورمند به عنوان سرمربی موقت در کادر فنی این تیم باقی بماند.

از قضا علیرضا پورمند نخستین تجربه سرمربیگری موقت خود در تیم فوتبال گهر شهرداری دورود را در هفته هشتم دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور پشت سر گذاشت و تیمش در دیداری نفس‌گیر که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد با یک گل تیم فوتبال صبای قم نتیجه را واگذار کرد.

بعد از چند هفته مربیگری علیرضا پورمند در تیم فوتبال گهر شهرداری دورود،‌ مهدی تارتار سرمربی مستعفی این تیم به شدت از پورمند گلایه کرد و مدعی بود که او پورمند را به تیم گهر برده و وقتی از گهر جدا شده پورمند نباید پشت او را خالی می‌کرد و در تیم گهر می‌ماند.

با این حال پورمند تا نیم‌فصل نخست بازی‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هدایت تیم گهر شهرداری دورود را بر عهده داشت تا اینکه در آغاز دور برگشت این بازی‌ها محمد مایلی‌کهن به عنوان سرمربی رسمی در رأس کادر فنی تیم فوتبال گهر قرار گرفت.

با حضور محمد مایلی‌کهن در کادر فنی تیم فوتبال گهر شهرداری دورود این تیم در آغاز دور برگشت نتایج خوبی گرفت و این شانس را داشت که در لیگ برتر باقی بماند اما نتایج ضعیف این تیم در نیم فصل اول کار گهری‌ها را سخت کرد و به این ترتیب محمد مایلی‌کهن و علیرضا پورمند و همچنین نادر فریاد شیران که هم‌اکنون در صبا هستند نتوانستند گهر را در لیگ حفظ کنند و این تیم به دسته اول سقوط کرد.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول