اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی

4 تیم صعود کننده به نیمه‌نهایی لیگ فوتبال پیشکسوتان قم مشخص شدند

رئیس هیئت فوتبال استان قم از مشخص شدن چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی پنجمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم خبر داد.

4 تیم صعود کننده به نیمه‌نهایی لیگ فوتبال پیشکسوتان قم مشخص شدند

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: پنجمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم که با عنوان یادواره مرحوم حسین نیکوبیان پیشکسوت فقید فوتبال قم برگزار می‌شود، اکنون یک گام تا رسیدن به مرحله پایانی و شناخت تیم‌های اول تا چهارم رده‌بندی نهایی این دوره خود فاصله دارد.

وی ادامه داد: این در حالیست که بعد از رقابت تیم‌های مدعی در مرحله مقدماتی، چهار تیم جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کردند و دیدارهای این مرحله را به صورت ضربدری برگزار می‌کنند تا در نهایت از بین آنها دو تیم جواز حضور در دیدار نهایی را به دست بیاورند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم ادامه داد: بازی‌ها به اوج حساسیت خود رسیده و قطعا در بازی‌های فردا که از مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها خواهد بود، شاهد دیدارهای حساسی هستیم تا در نهایت از بین تیم‌های شرکت کننده در این مرحله دو تیم صعود کننده به بازی نهایی برای تعیین تیم قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شوند.

این مسئول اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال استان قم، دیدارهای مرحله نیمه نهایی این مسابقات فردا با برگزاری دو مسابقه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم پیگیری می‌شود و قطعا بازی‌های جذابی خواهد بود.

بهرامی یادآور شد: در نخستین مسابقه مهم از مرحله نیمه نهایی، تیم فوتبال پیشکسوتان بیت المقدس که از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی قم محسوب می‌شود، باید برای کسب جواز صعود به دیدار نهایی به مصاف تیم پیشکسوتان صنعت نفت دیگر تیم قدیمی و با سابقه فوتبال قم برود.

وی خاطرنشان کرد: در دومین مسابقه از مرحله نیمه پایانی تیم‌های فوتبال پیشکسوتان استوار و هلال احمر قم که از قدیمی‌های فوتبال استان قم به شمار می‌روند در تلاش برای کسب جواز صعود به دیدار پایانی باید به مصاف یکدیگر بروند.

رئیس هیئت فوتبال استان قم اذعان داشت: با انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی و مشخص شدن تکلیف تیم‌های فینالیست، برنامه روز پایانی مسابقات نیز از سوی هیئت فوتبال مشخص شده که بر اساس آن بازی‌های رده‌بندی و فینال روز پنجشنبه همین هفته بیست و سوم خرداد ماه به انجام خواهد رسید.

این مسئول متذکر شد: روز پنجشنبه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ابتدا از ساعت 16‌ و 45 دقیقه تیم‌های حاضر در بازی رده‌بندی برای کسب مقام سوم به مصاف یکدیگر می‌ر‌وند و سپس تیم‌های فینالیست برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه می‌دهند تا پرونده پنجمین دوره لیگ فوتبال پیشکسوتان قم بسته شود.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول