اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حضور حماسی‌وار مردم گلستان در ‌انتخابات/ هر رأی سوزنی در چشم استکبار‌

ساعت‌ها به سرعت می‌گذرند و زمان خلق حماسه سیاسی فرا می‌رسد. حماسه‌ای که به فرمایش مقام معظم رهبری متفاوت‌تر از انتخابات‌ گذشته خواهد بود.

حضور حماسی‌وار مردم گلستان در ‌انتخابات/ هر رأی سوزنی در چشم استکبار‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، انتخابات این دوره علاوه بر حماسه بودن آن ویژگی خاص دیگری هم دارد و آن برگزاری همزمان دو انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاست، دو انتخاباتی که هر یک با مقیاس‌های متفاوت ملی و محلی برگزار می‌شوند.

براساس این گزارش، از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون بیش از 30 انتخابات برگزار شد که مردم ایران در اکثر این انتخابات‌ها مشارکت گسترده داشتند.  

انتخابات فرصتی برای تقویت اقتدار نظام است

یکی از بانوان گلستانی در این رابطه گفت: انتخابات فرصتی برای تقویت اقتدار نظام و معیاری برای سنجش طرفداری مردم از انقلاب اسلامی از سوی دشمن است.

ربابه هلاکوئی اظهار داشت: باید با حضور گسترده در انتخابات مانع تبدیل فرصت به تهدیدی برای انقلاب شویم.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که مردم را در روز انتخابات پای صندوق‌های رأی می‌آورد، اعتقادات دینی مردم و تبعیت از ولی‌فقیه است. 

رأی مردم سوزنی در چشم استکبار است

شهروند دیگری نیز گفت: استکبار جهانی فشارهای زیادی را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران بر مردم کشور اعمال می‌کند و مردم باید جواب این بی‌احترامی‌ها و تهدیدهای دشمنان را بدهند و باید حتماً در این حماسه سیاسی شرکت کنند.

رضا قلی‌پور اضافه کرد: هر رأیی که به صندوق آرا ریخته می‌شود، طبق فرمایش مقام معظم رهبری رأی به نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از ارزش‌های این نظام است.

به گفته وی، هرکدام از افرادی که در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، پاسدار واقعی نظام هستند و رأیشان سوزنی بر چشم دشمنان نظام و ایران اسلامی است و درس خوبی برای همه دشمنان و استکبار جهانی خواهد بود. 

مشارکت گسترده در انتخابات وزن سیاسی ایران را در عرصه بین‌الملل افزایش می‌دهد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کشور در شرایط فعلی حساسیت بالایی دارد و مقام معظم رهبری نیز بر همین اساس سال 1392 را «حماسه سیاسی و اقتصادی» نامگذاری کردند.

عیسی امامی، مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات را موجب افزایش وزن سیاسی ایران در عرصه بین‌المللی دانست و افزود: هرچه مشارکت مردم در این عرصه بیشتر باشد، قدرت چانه‌زنی ایران نیز در مسائل بین‌المللی افزایش می‌یابد.

وی بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات 24 خردادماه 1392 تأکید و خاطرنشان کرد: ملت صبور و پایدار ایران فردا همچون 34 سال گذشته ثابت خواهند کرد که در راه آرمان‌های مقدس نظام و دفاع از حقوق قانونی خود ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد. 

انتخابات سخن روز هر کوی و برزن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه فضای کشور همانند دوره‌های گذشته زود انتخاباتی نشد، اما شرایط کشور به گونه‌ای است که مردم خود را در این فضا احساس می‌کنند.

حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد ادامه داد: برگزاری برنامه‌های مختلف انتخاباتی از جمله مناظره‌ها مردم را در فضای انتخابات قرار داده و بدون تردید انتخابات سخن روز هر کوی و برزنی است.

به گفته وی، مردم هم‌اکنون آماده حضور در عرصه انتخابات هستند و بدون تردید با شناخت از روحیات این مردم خلق «حماسه سیاسی» چندان هم دور از ذهن نیست.  

فردا روز سرنوشت‌ساز ملت ایران است

انتخابات مظهر و نماد دموکراسی است و کشوری که در آن انتخابات برگزار نشود در آن دموکراسی وجود ندارد. مردم ایران در هر دوره‌ای برای حفظ اعتقادات دینی خود وارد عرصه انتخابات شدند و علاوه بر آن مطالباتی دارند که دولتمردان باید پاسخگوی آن باشند.

اکنون وضعیت اقتصادی کشور به گونه‌ای که مردم در تنگنا قرار دارند و انتظار آنها از رئیس‌جمهور آینده تغییر فضای موجود سیاسی و اقتصادی است.

بدون شک فردا روز سرنوشت‌سازی برای ملت ایران به منظور سپردن مدیریت کلان کشور برای چهار سال آینده به دست کسی که کوچک‌ترین تصمیم آن بر زندگی مردم تاثیرگذار است.

انتهای پیام/83003/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول