اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چابهار،کنارک و نیکشهر در مجلس:

‌اراده ملت ایران بر تبلیغات منفی دشمنان غلبه می‌کند/نمود عینی حماسه ‌در 24 خرداد‌

نماینده مردم چابهار،کنارک و نیکشهر و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای مجازی و شبکههای بیگانه با تبلیغات سوء خود هرگز نمی‌توانند جلوی اراده ملی مردم در انتخابات را بگیرند.

‌اراده ملت ایران بر تبلیغات منفی دشمنان غلبه می‌کند/نمود عینی حماسه ‌در 24 خرداد‌

یعقوب جدگال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قصرقند اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد ماه یک وظیفه ملی، مذهبی بوده و نشان دهنده اقتدار ملت شریف ایران است.

وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات نشان می‌دهند که پایبند نظام و انقلاب بوده و همیشه در صحنه حاضر هستند.

نماینده شهرستان‌های چابهار،کنارک،نیکشهر و قصرقند ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه خود می‌دانم که در انتخابات شرکت کنم و از ملت شریف ایران و حوزه انتخابی استان سیستان و بلوچستان نیز می‌خواهم که با حضور پرشور و حداکثری خود با آفریدن یک حماسه سیاسی، قلب مقام معظم رهبری را شاد کنند.

جدگال درباره تبلیغات گسترده دشمنان اسلام بر علیه ملت ایران بیان داشت: این تبلیغات از اول انقلاب تا امروز بوده اما مردم ما هوشیار هستند و با حضور حداکثری و گسترده خود مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار و آمریکا و اسرائیل می‌زنند.

وی گفت: انتخابات ریاست جمهوری بالاترین نماد مردم‌سالاری و نقطه اوج آن است که در اراده آحاد ملت برای انتخاب یک نفر متجلی می‌شود.

نماینده شهرستان‌های چابهار،کنارک،نیکشهر و قصرقند اذعان داشت: انتخابات در واقع یک مسئولیت تاریخی و تعیین کننده‌ای است که بر عهده مردم و مسئولان بوده تا بتوانند یک نفر را به عنوان نماینده همه ملت انتخاب، متجلی، معرفی و متمرکز کنند.

جدگال بیان کرد: مؤلفه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بهترین حماسه سیاسی در سال‌جاری است.

وی تصریح کرد: مردم با گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری و با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری می‌توانند عرصه سیاسی بسیار مهمی را به وجود آورند.

نماینده شهرستان‌های چابهار،کنارک،نیکشهر و قصرقند در پایان متذکر شد: از مردم حوزه‌های انتخابی خود می‌خواهم که به فضای مجازی و شبکه‌های بیگانگان توجه نکنند و با حضور پرشور در انتخابات (ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی) برای آبادنی کشور و شهر و جامعه خود کمک کنند.

انتهای پیام/75002/ش‌30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول