اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات جیرفت:

400 نفر انتخابات در جیرفت را نظارت می‌کنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان جیرفت گفت: تعداد 400 نفر ناظر انتخابات در این شهرستان را نظارت می‌کنند.

400 نفر انتخابات در جیرفت را نظارت می‌کنند

جعفر نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت تعداد ناظران انتخابات در این شهرستان را 400 نفر دانست و اظهار داشت: 50 نفر نیز به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کرده که به عنوان ناظر فعالیت کنند و هم‌اکنون نیز در حال صدور کارت برای آنان هستیم.

وی افزود: از این تعداد 159 نفر در شهرستان جیرفت و بخش مرکزی ناظر انتخابات هستند که چهار نفر در بخش مرکزی و پنج نفر نیز سرناظر در مرکز شهر جیرفت حضور می‌یابند.

نعمتی با بیان اینکه در شهر ساردوئیه نیز 49 شعبه اخذ رأی وجود دارد، تصریح کرد: در بخش‌ ساردوئیه نیز 55 ناظر و دو سرناظر در روز برگزاری انتخابات در پای صندوق‌های رأی حضور دارند.

وی تعداد شعبه‌های اخذ رأی در بخش جبالبارز را 35 شعبه دانست و ابراز داشت: همچنین در بخش جبالبارز 45 ناظر و دو سرناظر بر حسن انجام کار در روز انتخابات نظارت دارند.

نعمتی با اشاره به اینکه در بخش‌ اسماعیلیه نیز 55 ناظر و دو سرناظر در روز برگزاری انتخابات در 48 شعبه‌ اخذ رأی حضور دارند، عنوان کرد: با توجه به تعاملی که با دستگاه‌های امنیتی و اجرایی داریم، تعهد اخلاقی می‌دهیم که کوچکترین تخلفی در روز برگزاری انتخابات رخ ندهد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان جیرفت گفت: برای برگزاری انتخاباتی سالم و دقیق جلسه‌های متعددی تشکیل شده که همچنان ادامه دارد، همچنین ‌پیش‌بینی‌های خوبی صورت گرفته که احتمال تخلف را به صفر می‌رساند.

نعمتی با بیان اینکه قاضی ویژه‌ای برای تخلف‌های انتخاباتی منصوب شده است، خاطر نشان کرد: هم‌اکنون نیز تخلف‌های انتخاباتی برخی از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جیرفت گزارش و برای آنان پرونده‌ تشکیل شده است که اگر محرز شود در رأی‌گیری آنان نیز اعمال نظر می‌شود.

انتهای پیام/80001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول