اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی فریدن:

55 شعبه ‌‌در فریدن آرای مردم را أخذ می‌کند‌

بخشدار مرکزی فریدن گفت: بخش مرکزی فریدن با 55 شعبه اخذ رای آماده برای خلق حماسه سیاسی است.

55 شعبه ‌‌در فریدن آرای مردم را أخذ می‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، محمد حسینی اظهار کرد: با تعداد 55 شعبه اخذ رای و یک هزار و 100 نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی آماده ثبت بزرگ‌ترین رخداد سیاسی در این بخش است.

وی به آمادگی کامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بخش مرکزی در انتخابات این شهرستان اشاره کرد و گفت: از تعداد 55 شعبه اخذ رای در بخش مرکزی 34 شعبه در روستاها، تعداد 17 شعبه آن در شهر داران و چهار شعبه در شهر دامنه مستقر است.

بخشدار مرکزی فریدن با اشاره به تراکم جمعیتی در بعضی از روستاهای بخش مرکزی افزود: از 55 شعبه اخذ رای بخش تعداد یک شعبه سیار شهری است، اما در روستاهای خلج، قوهک، سوران و قلعه ملک اخذ رای در دو وقت صبح تا ظهر و ظهر تا شب انجام می‌گیرد.

وی به سابقه حضور بسیار خوب و پرشور مردم بخش مرکزی در انتخابات گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد 27 نفر از کاندیدا در شهر داران و 11 کاندیدا در شهر دامنه و 192 نفر در روستاهای این بخش در عرصه حماسه سیاسی برای تصدی کرسی شوراهای شهر و روستا با هم رقابت می‌کنند.

حسینی اضافه کرد: تعداد 43 شعبه اخذ رای در مدارس آموزش و پرورش، پنج شعبه در مساجد و حسینیه‌ها و بقیه در ادارات و خانه‌های بهداشت روستاها قرار دارد.

انتهای پیام/63026/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول