اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‏دهد

انتخاب اصلح؛ زمینه‏ساز تحقق حماسه اقتصادی

امروز بدون شک، انتخاب فردی اصلح برای تصدی ریاست جمهوری ایران اسلامی گامی بسیار بزرگ برای تحقق حماسه اقتصادی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت خواهد بود.

انتخاب اصلح؛ زمینه‏ساز تحقق حماسه اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، دشمنی استکبار از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است و هرگز تمامی ندارد؛ از ابتدای انقلاب، عوامل و افرادی که این انقلاب به مذاق آنها خوش نیامده بود، درصدد براندازی و مبارزه با انقلاب برخاستند و تلاش کردند با ترور اشخاص موثر انقلاب و تحمیل جنگ این انقلاب را به عقب‏نشینی وادار کنند.

این تلاش اکنون نیز از سوی دشمنان داخلی و خارجی با سرعت بیشتر و با القای برخی افکار و تحریم‌های مختلف علیه ملت ایران ادامه دارد و آنها به خیال خام خود درصدد به زانو درآوردن کشور هستند.

منافقین، سلطنت‏طلب‌ها و افراد فریب خورده و بریده از ملت و حتی برخی خواص در این جریان دخالت دارند و متاسفانه همین افراد داخلی ضرر بیشتری برای نظام داشته و باعث تحمیل بسیاری از مشکلات به کشور هستند.

امروز اگر درست انتخاب کنیم و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم، همان حماسه سیاسی که رهبرمان مد نظرشان است، محقق خواهد شد و دشمنان داخلی و خارجی بار دیگر در عرصه اقتصادی نیز شکست می‌خورند.

حضور در انتخابات؛ مصداق خیر کثیر

یک کارشناس تربیتی و اجتماعی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: کار خیری که پیش رو داریم، شرکت در انتخابات بوده و این حضور، تکلیفی بر گردن همه ماست و باید گوش به فرمان رهبری همه با هم در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده داشته باشیم.

لعیا حسین‌پور با بیان اثرات یاد مرگ در زندگی اظهار داشت: انسان‏ها همواره باید به یاد مرگ باشند و سعی کنند طوری زندگی کنند که اگر از دنیا رفتند، حقی بر گردن آنها نماند و انتخابات حق حاکمیت بر گردن مردم محسوب می‏شود.

وی افزود: با اعمال شایسته، باید نامی نیک از خود بر جای گذاشت تا همواره پس از مرگ دیگران از آن به خوبی یاد کنند؛ ما با تربیت فرزندان صالح می‏توانیم بعد از مرگ آرامش داشته باشیم، چرا که هر کار خوب یا بد فرزندان در سرنوشت ما در حیات اُخروی مهم است و از امروز باید به فرزندانمان یاد دهیم در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

این کارشناس تربیتی و اجتماعی تاکید کرد: سرنوشت کشورمان به رأی تک تک ما وابسته است و باید برای آن اهمیت و ارزش قائل شویم و تلاش کنیم تا همه با اتحاد و همدلی برای اثبات اقتدار و عزت کشور در صحنه حضور یابند.

حسین‏پور افزود: باید به توطئه‌های دشمنان توجه داشته باشیم و با بصیرت و آگاهی قدم برداریم و بدانیم هر قدم ما به سمت حفظ انقلاب اسلامی خیری است که برای دنیا و آخرت ما ثبت خواهد شد.

تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی؛ لازم و ملزوم یکدیگر

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: باید تمام تلاش خود را مصروف به تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی کنیم و این امر جز با اتحاد، همدلی و ایمان به استعدادها و ظرفیت‌های ملت میسر نمی‌شود.

محمود حسین‌پور با اشاره به انتخابات پیش‏رو اظهار داشت: انتخابات پیش‏رو از مسائل مهم کشورمان بوده و وظیفه همه است تا در این انتخابات شرکت کنند و کاری حماسی انجام دهند.

وی افزود: با حماسه‌آفرینی سیاسی، به دشمنان ثابت می‏کنیم که پای ارزش‌ها، انقلاب و اوامر رهبرمان ایستاده‏ایم و آنها را بار دیگر در مقهور قدرت و عزتمندی خود خواهیم کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در کشور مشکلاتی از جمله تورم، گرانی، بیکاری جوانان وجود دارد و به گفته رهبر عزیزمان باید حماسه اقتصادی صورت بگیرد و این حماسه با اتحاد مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: در روستاها منابع و امکانات خوبی داریم؛ باید نیازمندی‌ها را تشخیص دهیم، کارهای تولیدی از جمله تولید و پرورش قارچ و احداث استخرهای ماهی و برنامه‌های دیگر در روستاها به شکوفایی می‏انجامد.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم روی تولید سرمایه‌گذاری کنیم، موجب اشتغال جوانان و کمک به تولید کلان کشور خواهد شد و این نیاز به تحقق حماسه اقتصادی در جامعه دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انتخاب فرد اصلح اظهار داشت: این انتخاب نه در انتخابات ریاست جمهوری بلکه در انتخابات شوراها نیز باید لحاظ شود و افراد بر مسند تکیه زنند که اراده تحقق حماسه اقتصادی را داشته باشند.

حسین‌پور افزود: اعتقاد به قانون اساسی و ولایت فقیه، ساده‌زیستی، مدیریت و تعهد، حفظ عزت و اقتدار انقلاب اسلامی از جمله شاخص‌های انتخاب فرد اصلح است که باید همه بدان توجه داشته باشیم.

دنیا حکم بازار را دارد/ نباید در انتخابات ضرر کرد

یک کارشناس مسائل سیاسی در دامغان نیز با اشاره به حدیثی از امام هادی (ع) گفت: دنیا حکم بازار را دارد و در بازار تجارت می‌شود و عده‌ای سود می‏کنند و عده‌ای دیگر زیان می‌بینند.

‌حجت‌الاسلام محمدرضا رائیجی بیان داشت: باید در دنیا به گونه‌ای زندگی کنیم تا مورد خشنودی خداوند و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار گیریم و به خاطر دنیا از ایمان خود غافل نشویم.

وی ادامه داد: با توجه به گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی پشت سر ولایت فقیه هستیم و امروز برای چگونه زیستن نیاز به زمان‌شناسی و نیازشناسی داریم تا بتوانیم زندگی خود را در تحریم اداره کنیم.

این کارشناس مسائل سیاسی اشاره داشت: باید کمر همت را ببندیم و ببینیم که نیاز  روز ما چیست و آن را خود تهیه کنیم؛ همان‏طور که در زمان قدیم مردم اقلام مصرفی مورد نیاز و ضروری را خود را پرورش می‌داند و نیاز به بازار رفتن نداشتند.

رفع نشدن مشکلات اقتصادی؛ خواست دشمن

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی را نمی‌خواهند ما در اقتصاد پیشرفت کنیم و آنها با اصل اسلام مخالف هستند و هر مسلمانی که به دنبال اسلام حقیقی باشد، را مورد حمله قرار می‏دهند.

رائیجی افزود: ما باید تمام تلاش خود را بکنیم و سختی‌ها را تحمل کرده تا اسلام و رهبری بماند.

وی اظهار داشت: دشمنان سعی بر این دارند که انتخابات در زمان خود برگزار نشود و اگر شد، ادعا دارند که ما اختلال ایجاد می‌کنیم و نمی‌گذاریم با آرامش باشد و کاری می‌کنیم فرد اصلح وارد کار نشود و اگر اصلح رأی بیاورد، کاری می‌کنیم تا با آمریکا ارتباط بر قرار کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری که حضور آحاد مردم و حضور حداکثری را خواستار شدند، افزود: حماسه یعنی شکستن محاصره و این کار فقط با حضور گسترده مردم امکان‌پذیر است.

رائیجی یادآور شد: با وجود اینکه دشمن به این نتیجه رسیده که توان مقابله با ایران را ندارد؛ اما هیچ‏گاه دست از دسیسه‌های خود برنخواهد داشت و ما با حضور در انتخابات و با هر برگی که به صندوق‌ها می‌اندازیم، تیری برای دشمن هستیم.

تحقق حماسه اقتصادی؛ در گرو انتخاب درست

امروز همه ما با انتخاب درست باعث می‌شویم حماسه اقتصادی محقق شود؛ چرا که فرد منتخب اگر به فکر کشور و بیکاری و مشکلات اقتصادی باشد، موفق به حل آنها می‌شود.

ما مسئولیم و به عنوان تکلیف و ادای فریضه باید در انتخابات شرکت کنیم و دیگران را نیز برای حضور در این عرصه مهم ترغیب کنیم.

باید با شناخت، هوشیاری و بصیرت در انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنیم و بدانیم که دشمن بعد از حضور حداکثری ما در معادلاتش مجبور به تغییر می‌شود و این به نفع کشور است.

به امید آن روز . . .

انتهای پیام/2249/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول