اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

حضور گسترده مردم، پایه‌های امنیت ملی را مستحکم می‌کند/ اختصاص 284 صندوق اخذ رای در قروه

فرماندار قروه با تاکید بر تعامل سازنده مجریان و ناظران انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به تعبیر مقام معظم رهبری پایه‌های امنیت ملی را مستحکم می‌کند.

حضور گسترده مردم، پایه‌های امنیت ملی را مستحکم می‌کند/ اختصاص 284 صندوق اخذ رای در قروه

‌به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمد رسول شیخی‌زاده در جلسه توجیهی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای این شهرستان با اعلام این مطلب، از اختصاص 284 صندوق اخذ رای در 120 شعبه این شهرستان خبر داد گفت: بسترهای لازم برای خلق حماسه سیاسی مردم، در این شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات یک پروژه عظیم ملی است که کلید سلامت آن در دست نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اجرایی است تصریح کرد: شکل‌گیری حماسه سیاسی نیازمند مؤلفه‌هایی است که وظیفه مجریان تلفیق این مؤلفه‌ها و امانتداری از آرا مردم و نیز حفظ وحدت و انسجام ملی است.

فرماندار قروه با بیان اینکه هر یک از دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی در جای خود حائز اهمیت ویژه‌ای است گفت: مردم نسبت به نام‌گذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حساسیت ویژه‌ای دارند که همین امر حساسیت برگزاری سالم انتخابات را دو چندان می‌کند.

شیخی‌زاده فراهم‌کردن بسترهای لازم برای انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم را پیش‌زمینه خلق حماسه سیاسی برشمرد و افزود: کلید برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه خدشه در دست مجریان انتخابات است.

وی با بیان اینکه سلامت انتخابات مهم‌ترین اصل است تصریح کرد: همه ما باید تلاش خود را به کار ببندیم تا با رعایت کامل قانون، در مراحل حین، قبل و بعد از برگزاری انتخابات، اعتماد مردم را با خود همراه کنیم.

فرماندار قروه رقابتی‌بودن انتخابات را منجر به انتخاب فرد اصلح و شایسته از سوی مردم دانست.

به گفته شیخی‌زاده، در چارچوب گفتمان نظام اسلامی، حضور حداکثری مردم وجه تمایز انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی جمهوری اسلامی با دموکراسی کشورهای غربی است.

وی برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم را صیانت‌بخش نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی و مایه اتحاد و انسجام عمومی در عرصه داخلی عنوان کرد و افزود: در این خصوص نیز امنیت در انتخابات با صیانت از آرا محقق می‌شود.

وی تحقق امنیت را منوط به عملکرد قانونی و اصولی تمامی کارگزاران مسئول در امر انتخابات دانست و تصریح کرد: انتخابات همواره صیانت بخش انقلاب بوده، و رأی مردم در انتخابات در ابتدای امر، رای به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و در وهله بعد رای به کاندیدای مورد نظر است.

فرماندار قروه تجلی و تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، را حرکتی جهادی برشمرد و خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر تجلی حماسه و مظهر بارزی از ظهور حماسه سیاسی در نظام مردم‌‌سالاری دینی بشمار می‌رود که لازمه حماسه‌سازی همدلی و اتحاد ملی و مردمی است.

وی در پایان تاکید کرد: رأی و سلیقه مردم تعیین‌کننده است و همه باید مقابل قانون تمکین و در مقابل آرای مردم تعظیم کنند.

انتهای پیام/79009/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول