اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فصل تابستان

طرح بهداشت قرنطینه‌ای در کشتارگاه‌های قم اجرا می‌شود

مدیر اداره نظارت بر بهداشت اداره‌کل دامپزشکی استان قم از اجرای طرح ضربتی بهداشت قرنطینه‌ای در کشتارگاه‌ها، مراکز بسته‌بندی و کارخانجات فرآورده‌های گوشتی استان خبر داد.

طرح بهداشت قرنطینه‌ای در کشتارگاه‌های قم اجرا می‌شود

محمدرضا مرعشیان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح ضربتی بهداشت قرنطینه‌ای در کشتارگاه‌ها، مراکز بسته‌بندی و کارخانجات فرآورده‌های گوشتی اظهار کرد: این طرح در راستای طرح تضمین کیفیت، نظارت بیشتر بهداشتی، تأمین فرآورده‌های خام با منشأ دامی و تضمین سلامت شهروندان اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با توجه به در پیش بودن فصل گرما، لزوم تشدید اقدامات نظارتی و بهبود روند تولید، عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام با منشأ دامی به ویژه گوشت مرغ با شدت بیشتری اجرا می‌شود.

مدیر اداره نظارت بر بهداشت اداره‌کل دامپزشکی استان قم عنوان داشت: سه کشتارگاه طیور، 13 مرکز بسته‌بندی گوشت و مرغ، 14 مرکز و کارخانجات فرآورده‌های گوشتی شامل سوسیس و کالباس و 900 مرکز توزیع و عرضه مرغ در سطح استان زیر پوشش این طرح هستند.

وی نظارت بر مراحل تولید، توزیع، عرضه و نگهداری شامل تولید و استحصال، نظارت‌های بهداشتی قرنطینه‌ای در خصوص ضوابط خروج مرغ از کشتارگاه‌های طیور و ضوابط دریافت مرغ در مراکز بسته‌بندی و کارخانجات فرآورده‌های گوشتی را از جمله مراحل این طرح ذکر کرد.

مرعشیان از شهروندان تقاضا کرد تا در هنگام خرید فرآورده‌های خام با منشأ دامی به تاریخ تولید و مصرف آن دقت کنند و در صورت مشاهده هر نوع تخلف موضوع را با شماره 1512 روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان قم مطرح کنند.

انتهای پیام/78003/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول