اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

همت مردمی برای خلق حماسه سیاسی تا آخرین دقایق تبلیغات

مردم شهر مقدس قم در آخرین ساعات باقی مانده از زمان تبلیغات پر شور و هیجان در خیابان‌ها حاضر شده و به تبلیغ برای نامزدهای خود مشغول هستند.

همت مردمی برای خلق حماسه سیاسی تا آخرین دقایق تبلیغات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، شهر مقدس قم در آخرین ساعات باقی مانده از زمان تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراها حال و هوای وصف ناپذیری دارد. خیابان‌های اصلی شهر مملو از هواداران نامزدهای انتخاباتی است که با تمام توان به تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود مشغول هستند.

بسیاری از جوانان با در دست داشتن پوسترها و بروشورهای تبلیغاتی نامزدهای مورد علاقه خود در خیابان‌های شهر حاضر شده و از سایر شهروندان قمی برای حضور پرشور در انتخابات روز جمعه دعوت می‌کنند.

به سراغ عابری رفتم که در حال تماشای شور و هیجان بین مردم بود، از وی پرسیدم در این مدت چه قدر توانسته نسبت به نامزدهای انتخاباتی شناخت پیدا کند؟ وی که خود را علی محمدنژاد 40 ساله و کارمند معرفی می‌کند می‌گوید: تبلیغات در این دوره چهره‌ای متفاوت از دوره‌های گذشته داشت، در دوره‌های قبل در کوچه و خیابان هر سمت را نگاه می‌کردی مملو از پوستر و تراکت‌های مختلف بود ولی امسال به ندرت پوسترهای نامزدها بر در و دیوار بود.

وی ادامه داد: در این دوره برنامه‌های مختلفی که صدا و سیما از نامزدهای انتخاباتی پخش کرد در حد قابل قبولی برای شناخت بر روی این هشت نفر موثر بود و کمک زیادی به انتخاب ما کرد و از طرف دیگر از صرف هزینه‌های هنگفت تبلیغات نامزدها جلوگیری کرد که این مطلب جای تشکر دارد. امیدوارم بتوانم با مطالبی که از این برنامه‌ها دریافت کردم و با مشورت و راهنمایی افراد معتمد انتخاب خوبی داشته باشم.

جوان موتور سواری که با عکس یکی از نامزدهای انتخاباتی موتورش را پوشانده است می‌گوید: این انتخابات برای کشور و نظام بسیار مهم و حیاتی است، باید کسی انتخاب شود که بتواند مردم را از فشار اقتصادی که تاب و توان ما را برده رها کند، همه مردم باید در روز جمعه پر شور در انتخابات حاضر شوند و با انتخاب فرد اصلح حماسه سیاسی که رهبری انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند را رقم بزنند.

وی ادامه می‌دهد: من و همه دوستان در آخرین ساعات باقی مانده از زمان تبلیغات تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مردم را با کاندیدای مورد نظر خود و برنامه‌هایش آشنا کنیم، امیدوارم مردم ایران و شهر مقدس قم روز جمعه رو سفید انتخابات باشند و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب را از ضربه زدن به این نظام که متعلق به امام زمان (عج) است ناامید کنند.

از نکات جالب و تحسین برانگیز در این دوره از انتخابات، هوشیاری و درایت حامیان نامزدها و تنش زدایی اکثر آنان بوده است، موضوعی که موجب شده با وجود ازدحام جمعیت و تعدد حامیان و هواداران کاندیداهای مختلف، از بروز کوچک‌ترین تنش و درگیری جلوگیری شده و تمام نامزدهای شوراها و حامیان کاندیداهای ریاست جمهوری در محیطی بسیار شاداب و با نشاط و البته با همکاری و مدیریت صحیح نیروی انتظامی به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند تا در نهایت مردم بتوانند با شناختی که از این نامزدها پیدا کرده‌اند چه در انتخابات ریاست جمهوری و چه در انتخابات شورای شهر نامزدهای اصلح را انتخاب کرده و زمام امور را به دست آنها بسپارند.

خواسته اصلی مردم از این نامزدها رسیدگی به مشکلات و برطرف کردن آنها است، مردم از نامزدهای انتخاباتی توقع دارند پس از اینکه در انتخابات با رای و نظر مردم پیروز شدند رسیدگی به وضع همین مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند نه اینکه با اتمام انتخابات و رسیدن به مقصود ولی نعمتان خود را فراموش کرده و غرق در بازی‌های سیاسی و حزبی و جناحی شوند.

مردم می‌گویند در لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر خلق حماسه سیاسی و به دلیل تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا در صحنه انتخابات با شور حاضر شده و بار دیگر سیلی محکمی بر صورت بدخواهان نظام خواهند زد، ولی کاندیداهای پیروز چه در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و چه انتخابات شوراها نیز وظیفه خود را نسبت به خلق حماسه اقتصادی و کاهش بار فشارهای اقتصادی بر روی مردم انجام داده تا سال 92 سال خلق یک حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بزرگ و بی‌نظیر برای انقلاب اسلامی بوده و برگ زرین دیگری را در دفتر این انقلاب رقم بزند.

===============

گزارش: حسین طالب علی

===============

انتهای پیام/78009/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول