اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

2500 نفر برگزاری انتخابات در بردسیر را به عهده دارند

فرماندار بردسیر گفت: 2 هزار و 500 نفر عوامل اجرایی و نظارتی برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در شهرستان بردسیر را به عهده دارند.

2500 نفر برگزاری انتخابات در بردسیر را به عهده دارند

هادی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسیر اظهار داشت: بیش از 550 نفر برای حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام آمادگی کرده‌اند که جوانان و زنان بخش قابل توجهی از این ثبت‌نام‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

وی افزود: تغییر چهره سطح شهر با توجه به تبلیغات نامزدها و شور و نشاط روزهای پایانی تا انتخابات و علاقمندی مردم برای مشارکت در سرنوشت منطقه زندگی خود حاکی از آن است که انتخابات 24 خرداد در شهرستان بردسیر مطابق سنوات گذشته پررنگ و حماسی برگزار می‌شود.

احمدی گفت: با توجه به سوابق برگزاری انتخابات مختلف در شهرستان بردسیر طی چند دهه گذشته و حضور گسترده‌ای که مردم در مراسم‌ ملی و مذهبی دارند، امیدوارم 24 خرداد هم مردم با حضور حداکثری خود حماسه سیاسی دیگر را مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان بردسیر رقم بزنند.

وی با اشاره به وجود 73 شعبه اخذ رأی در شهرستان بردسیر افزود: در انتخابات روز 24 خرداد 2 هزار و 500 نفر عوامل اجرایی و نظارتی مسئول برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات در شهرستان بردسیر هستند.

احمدی، تعداد صندوق‌های اخذ رأی در شهرستان بردسیر را 175 صندوق اعلام و خاطر نشان کرد: 60 صندوق از این تعداد به طور ثابت در شهرها قرار گرفته‌اند و مابقی صندوق‌ها به صورت سیار به جمع‌آوری آرای مردم در روستاهای شهرستان می‌پردازند.

انتهای پیام/80027/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول