اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش هواداران قالیباف در رفسنجان عنوان شد

کارهای قالیباف با برنامه‌ریزی و مدیریت زمان است

نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: کارهایی که قالیباف انجام می‌دهد مدیریت زمان دارند و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق کارها را اجرا می‌کند.

کارهای قالیباف با برنامه‌ریزی و مدیریت زمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، همایش هواداران محمدباقر قالیباف، کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری عصر امروز در مسجدالنبی شهر رفسنجان برگزار شد.

سردار غلامرضا کرمی، نماینده سابق مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این همایش با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به ساعات پایانی تبلیغات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخاب اصلح ملاک عمل است و ما محمدباقر قالیباف را اصلح می‌دانیم و افتخار می‌کنیم که در ستاد تبلیغاتی وی حضور داریم.

وی تصریح کرد: رئیس قوه مجریه موظف است، ارکان کشور را از ریز تا درشت مدیریت کند و این مهم در کارنامه چند‌ ساله قالیباف به چشم می‌خورد.

کرمی به تغییرات پایتخت از زمان شهرداری قالیباف اشاره و خاطر نشان کرد: کارهایی که قالیباف انجام می‌دهد، مدیریت زمان دارند و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق کارها را اجرا می‌کند که نمونه بارز آن دومین تونل خاورمیانه است.

کرمی بیان داشت: اگر تابلوی زندگی و عملکرد قالیباف را جلوی روی خود بگذاریم، می‌فهمیم که اصلح‌ترین کاندیدا ایشان است.

وی عنوان کرد: امروز زمان گفتاردرمانی نیست، برخی‌ها سخنرانان خوبی هستند، اما در عمل چیزی ندارند که ارائه دهند.

کرمی اذعان داشت: قالیباف تنها برای یک پروژه 460 امضا گرفته بود تا بتواند آن را عملی کند و این نشان از مدیریت و دلسوزی ایشان است که زمان صرف کند تا چنین کارهای مهمی را عملیاتی کند.

وی، رسیدگی به وضع معیشت مردم را مهم‌ترین دغدغه رئیس قوه مجریه دانست و گفت: برای مسائل اجرایی آینده از خرد و کلان باید آرامش داشته باشیم و این مهم در گرو تدبیر و مدیریت فردی لایق است.

کرمی در پایان اذعان کرد: افتخار می‌کنیم در ستاد ایشان حضور داشتیم، چرا که وی حقیقتا امتحان خود را پس داده و به شعارهایی که داده حتما عمل می‌کند.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول