اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور جوانان جبهه مردمی حامیان قالیباف:

قالیباف در تمام نظرسنجی‌ها بیشترین رای را دارد

مشاور عالی امور جوانان جبهه مردمی حامیان قالیباف گفت: 162 نماینده مجلس حامی قالیباف و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی از روز گذشته به شدت به دنبال وحدت میان اصولگرایان هستند.

قالیباف در تمام نظرسنجی‌ها بیشترین رای را دارد

سیدمحمدمهدی مرتضوی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه آرایش انتخاباتی کاملا شکل گرفته، انتظار می‌رود که اصولگرایان به وحدت و نظر واحد برسند.

وی با اشاره به میثاق‌نامه ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان افزود: شش ماه گذشته در میثاق‌نامه آمد که بر اساس نظرسنجی‌ها هر فردی بیشترین آراء را داشت دیگران به نفع وی کناره‌گیری کنند درحالی که تا امروز تنها شاهد بودیم غلامعلی حداد عادل کناره‌گیری کرد؛ ما نیز در این راستا تقوا و دینداری آقای حداد را تقدیر می‌کنیم.

مشاور عالی امور جوانان جبهه مردمی حامیان قالیباف خاطرنشان کرد: ما در دینداری و تقوای علی‌اکبر ولایتی شک و شبهه‌ای نداریم ولی در عین حال منتظریم که به عهد خود وفا کرده و کناره‌گیری کند.

وی تصریح کرد: صبح امروز نیز در این راستا با توجه به نظر حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی مبنی بر اجماع اصولگرایان، جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) در بیانیه‌ای از ولایتی خواستار کناره‌گیری شده و به صورت رسمی از قالیباف اعلام حمایت کردند؛ البته به جز بیانیه دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)، چهره‌های دیگری از علمای قم، سیاسیون و نمایندگان مجلس نیز به شدت به دنبال وحدت و رسیدن به نظر واحد هستند.

مرتضوی تاکید کرد: حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی نیز در هفته گذشته به شدت دنبال به نتیجه رسیدن ائتلاف سه‌گانه بودند؛ در همین راستا انتظار می‌رود که کسی که بیشترین رای را دارد در صحنه مانده و دیگران به نفع وی کناره‌گیری کنند.

به گفته مشاور عالی امور جوانان جبهه مردمی حامیان قالیباف، انتظار می‌رود در چند ساعت باقی‌مانده ولایتی نیز به نفع قالیباف کناره‌گیری کند.

وی متذکر شد: البته 162 تن از نمایندگان مجلس حامی قالیباف، نمایندگان ادوار و بسیاری از شخصیت‌های نیز از روز گذشته به شدت به دنبال کناره‌گیری ولایتی و وحدت و اجماع میان اصولگرایان بودند.

مرتضوی با اشاره به سبد آرای علی‌اکبر ولایتی اذعان داشت: معتقدیم که آقای ولایتی دو سبد رای دارد که 70 درصد آرای وی متعلق به اصولگرایان راست و سنتی بوده و 30 درصد متعلق به حامیان هاشمی رفسنجانی است.

وی تصریح کرد: بر این اساس در صورت کناره‌گیری ولایتی، 50 درصد از اصولگریان سنتی حامی ولایتی به قالیباف رای می‌دهند؛ البته نباید فراموش کنیم که با اینکه هیچ‌یک از گروه‌های سیاسی از قالیباف اعلام حمایت نکردند ولی وی در نظرسنجی‌ها دارای رتبه نخست است.

انتهای پیام/70003/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول