اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ارشد قالیباف در قائمشهر:

قالیباف از ساز و کارهای تدوینی و تکوینی نظام خارج نمی‌شود

مشاور ارشد قالیباف در قائمشهر گفت: قالیباف ساز و کارهای قانونی را برای کشور پاسخگو و پیش برنده می‌داند و به هیچ وجه از ساز و کارهای تدوینی و تکوینی نظام خارج نمی‌شود.

قالیباف از ساز و کارهای تدوینی و تکوینی نظام خارج نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عیسی کاکویی صبح امروز در همایش حامیان قالیباف در مسجد عشقی قائمشهر برگزار شد، مهم‌ترین ویژگی قالیباف را عدم تخریب، توهین و تحقیر مدیران قبل از خود اعلام کرد و اظهار داشت: در طول 62 ماه همکاری با وی، حتی اشاره به اسامی افراد یا توهین به شخص خاصی از سوی قالیباف را مشاهده نکرده‌ام.

کاکویی با اشاره به شیطنت برخی افراد در انتخابات اخیر اذعان داشت: این افراد با تحریف از جملات و مطلبی که جزو ابزار و کرسی قالیباف بود، نسبت به کسی که با همه جریانات سیاسی به اعتدال رفتار می‌کرد شیب تندی را ایجاد کردند تا نشان دهند قالیباف نسبت به افراد قبلی اهانت کرده است.

وی اخلاق را گمگشته امروز سیاست کشور اعلام کرد و افزود: اینکه افراد از هر نوع ابزار و عملی برای به کرسی نشاندن خویش بهره می‌گیرند نوعی بداخلاقی سیاسی است این مهم است که افراد در زندگی به هیچ وجه سیاست را بازیچه دست، زبان و گفتارشان قرار ندهند.

مشاور ارشد قالیباف تصریح کرد: باید شیب تند بی‌اخلاقی و بدرفتاری سیاسی به سطح عادی و تربیت جاری سیاستمداران در کشور ما بازگردد و این اصل در ظرف قانون، وجدان و انصاف مورد رسیدگی قرار گیرد.

کاکویی تاکید کرد: محمدباقر قالیباف فقط از نقطه‌ای که تحویل ایشان است در حوزه اختیارات و توانمندی‌هایش تلاش می‌کند و در مسیر بعد خود دخالت نخواهد کرد اگر هم در انتخابات به ریاست جمهوری نرسید به خاطر شرکت مردم در انتخابات از آنان قدردانی خواهد کرد.

معاون امور استان‌های ستاد قالیباف افزود: نباید به صرف رای دادن، اشخاص را مجرم خواند و از لیست حریم سیاسی کشور خارج کرد، اگر کسی رای داد و نسبت به آرا هم معترض بود اعتراضش در صورت رعایت قانون قابل احترام است و اگر از حد قانون خارج شد او مجرم است نه مشرک و کافر، که باید با او همچون مجرمان برخورد شود.

وی افزود: قالیباف با نظام زاویه ندارد به کنار و حاشیه نمی‌رود و همیشه در درون نظام است او به مردم می‌گوید بعد از چهار سال ریاست دولت هرگز نخواهم گفت قوانین برای من کم است، من هرگز دنبال استبداد نخواهم بود.

مشاور ارشد قالیباف به نقل از وی بیان کرد: «کشور ما فقیر و ملتش مستاصل نیست ما کشوری فعال با ظرفیت و سرمایه عظیم خدادادی هستیم که مدیریت لازم را بر این سرمایه‌ها نداریم».

کاکویی اذعان داشت: امروز تهران با بودجه بیت‌المال و پول نفت اداره نمی‌شود زمان تحویل مدیرت شهری تهران توسط قالیباف،30 تا 50 درصد بودجه تهران با بودجه ترسیمی نظام تامین می‌شد، امروز  5/2 درصد بودجه شهر تهران یعنی 11 هزار میلیارد توسط دولت و باقی تنها از شهر تهران تامین می‌شود.

وی تاکید کرد: قالیباف فاصله طبقاتی و مسافتی شمال و جنوب تهران را کم کرد، او مدیر جهادی است که از جوانی پرونده قطور موفق از خود دارد که تضمین آینده است.

کاکویی افزود: قالیباف علت اینکه چرا برگ برنده خودش که برنامه‌اش بود را به احمدی‌نژاد داد در این دانست که هرگونه اقدام ما باید برای پیشرفت کشور باشد.

وی همچنین ادامه داد: افراد متخصص نباید به صرف تمایل داشتن و رای دادن به کاندیدایی از گردونه سیاسی کشور حذف شوند.

انتهای پیام/86008/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول