اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم خبر داد:

استقرار 95 شعبه اخذ رای در رباط کریم

فرماندار رباط کریم گفت: روز جمعه 95 شعبه اخذ رای در مناطق مختلف این شهرستان مستقر خواهد شد.

استقرار 95 شعبه اخذ رای در رباط کریم

بیژن سلیمان‌‍پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: ستاد انتخابات در این شهرستان با تلاش هیئت‌های اجرایی و نظارتی و کمیته‌های مختلف شرایط را برای برگزاری پرشور و سالم انتخابات به طور کامل فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده و تراکم جمعیتی در شهرستان رباط کریم، روز جمعه برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد 95 شعبه اخذ رای مستقر خواهد شد.

* استفاده از امین‌ترین افراد برای بخش‌های اجرایی و نظارتی انتخابات

عالی‌ترین مقام اجرایی در رباط کریم گفت: با توجه به اینکه انتخابات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ستاد انتخابات مرکزی و به طبع آن در شهرستان رباط کریم بر هر برگه رای اهمیت بسیار زیادی قائل هستند، تلاش کردیم تا امین‌ترین افراد را برای حضور در بخش‌های اجرایی و نظارتی و بازرسی انتخابات انتخاب کنیم.

سلیمان‌‍پور افزود: خوشبختانه این هدف محقق شده و تمام عوامل اجرایی و افرادی که در شعب اخذ رای حضور دارند، افراد معتبر و معتمد هستند و از این بابت مردم هیچ نگرانی در شهرستان رباط کریم ندارند.

* ارائه آموزش‌های ویژه به عوامل اجرایی انتخابات

وی تصریح کرد: در هفته‌های اخیر آموزش‌های ویژه به عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان رباط کریم ارائه شده و با برگزاری کلاس‌های مختلف تمام مراحل انتخابات و وظیفه اعضای هیئت‌های اجرایی از جمله افراد حاضر در شعب اخذ رای به آنها آموزش داده شده است.

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه بخش‌هایی از انتخابات به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود، گفت: برای این منظور نیز به بیش از 130 نفر از عوامل اجرایی آموزش کار با رایانه و سیستم‌ انتخابات داده شده است و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

به گفته سلیمان‌پور سامانه جامع انتخابات و نرم‌افزار استعلام رای دهندگان و فرم تجمیع آرا در اختیار ستاد انتخابات و هیئت اجرایی انتخابات در رباط کریم قرار گرفته و عواملی که باید با این سامانه کار کنند، آموزش‌های ویژه را فراگرفته‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه تمام مقدمات لازم در حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار برای برگزاری انتخابات در رباط کریم فراهم شده و روز جمعه منتظر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

انتهای پیام/2302/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول