اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

دشمن با القای فضای ناامیدی می‌خواهد مشارکت مردمی را کمرنگ کند

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن تمام توان خود را به کار برده تا به هر نحوی در انتخابات امسال، مشکل ایجاد کرده و با القای فضای یاس و ناامیدی حضور مردم در صحنه را کمرنگ کند.

دشمن با القای فضای ناامیدی می‌خواهد مشارکت مردمی را کمرنگ کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی بعدازظهر امروز در جمع پایوران سپاه نواحی شهرکرد، بن، سامان و عشایری استان اظهار کرد: سپاه همیشه در چارچوب منویات ولایت فقیه حرکت می‌کند.

وی افزود: آمادگی معنوی در ماه مبارک رجب و شعبان برای ورود به ماه مبارک رمضان از خصوصیات بارز یک مسلمان واقعی است، زیرا امام علی(ع)  ماه رجب و شعبان ماه کمال عنوان کردند.

محمدسلیمانی با اشاره به انتخابات پیش رو اذعان داشت: سپاه همیشه سعی کرده است در چارچوب منویات ولایت فقیه حرکت کند زیرا جایگاه رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیار رفیع و با اهمیت است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اهمیت انتخابات 24 خرداد ماه، افزود: دشمن تمام توان خود را به کار برده تا به هر نحوی در انتخابات امسال، مشکل ایجاد کرده و با القای فضای یاس و ناامیدی حضور مردم در صحنه را کمرنگ کند.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در این انتخابات حماسه‌‎ای، که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارد را رقم می‎زند.

محمدسلیمانی در ادامه دلیل تقدم واژه حماسه سیاسی بر حماسه اقتصادی در شعار سال مقام معظم رهبری را، این طور بیان کرد: ما می‌توانیم از دل حماسه سیاسی، خروجی حماسه اقتصادی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: دشمنان، نظام جمهوری اسلامی را نقطه مقابل خود در سطح منطقه می‎دانند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیشرفت این نظام بکار بسته‌اند.

انتهای پیام/68001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول