اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گروسی در گفت‌وگو با فارس:

هدف همه باید برگزاری انتخابات حداکثری باشد

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری انتخابات حداکثری ضامن سربلندی اسلام و انقلاب است و هدف همه مردم و مسئولان به ویژه کاندیداها باید برگزاری انتخابات حداکثری باشد.

هدف همه باید برگزاری انتخابات حداکثری باشد

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در البرز اظهار داشت: ایران اسلامی در سال‌های اخیر تحت شدیدترین فشارهای بین‌المللی قرار داشته و دشمنان خارجی به بهانه‌های مختلف و اعمال تحریم‌های غیر قانونی و مغرضانه ما را در تنگنا قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر چه با درایت و هوشمندی رهبری معظم انقلاب اسلامی، استقامت ملت ایران و تلاش‌ مسئولان اکثر توطئه‌های دشمنان خنثی شده است، اما باید هوشیاری خود را حفظ کرده و مطمئن باشیم که دشمنان منتظر یک لحظه غفلت ملت ایران هستند تا زهر خود را بریزند.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: از ماه‌ها و حتی یک سال قبل کشورهای غربی منتظر روز 24 خرداد و برگزاری انتخابات هستند و به صراحت در جلسات مذاکره با نمایندگان و دیپلمات‌های ما این موضوع را مطرح می‌کنند.

گروسی گفت: اهمیت انتخابات برای خارجی‌ها به ویژه کشورهای غربی این است که می‌خواهند با عدم حضور مردم در انتخابات، توطئه‌های خود را افزایش داده و ایران را بیش از گذشته تهدید کنند.

وی تصریح کرد: به طور قطع اگر مردم در پای صندوق‌های رای حضور نیابند، دیپلمات‌ها و مسئولان ارشد در مذاکرات بین‌المللی نمی‌توانند به طور کامل از حقوق ملت و کشور دفاع کنند.

این نماینده مجلس افزود: بنابراین در این شرایط حساس باید هدف همه مردم و مسئولان و حتی کاندیداها و ستادهای انتخابات آنها برگزاری انتخاباتی حداکثری، سالم، پرشور و قانونمند باشد.

گروسی تاکید کرد: اینکه چه کسانی در نهایت پیروز شده و به ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا راه پیدا می‌کنند، باید در اولویت بعدی قرار گیرد و مهم خلق حماسه در روز 24 خرداد است.

وی افزود: خوشبختانه مردم ما با بصیرت و آگاه هستند و من مطمئن هستم که روز جمعه تبدیل به برگ افتخار دیگری در کارنامه این مردم می‌شود و امیدوارم کاندیداها و ستادهای انتخاباتی آنها نیز با مردم در این روز همراه و هم صدا باشند.

گروسی در پایان گفت: در این زمینه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما و خبرگزاری‌های معتبر نقش بسیار تاثیرگذاری دارند و باید از فرصت دو روزه باقی مانده بیشترین استفاده را برای تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رای ببرند.

انتهای پیام/2302/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول