اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های همایش حامیان روحانی

از خواندن سرود یار دبستانی تا خودنمایی رنگ بنفش

همایش حامیان روحانی در همدان با حاشیه‌هایی همراه بود که از آن میان می‌توان به خواندن سرود یار دبستانی تا خودنمایی رنگ بنفش حامیان این کاندیدای انتخاباتی در سالن اشاره کرد.

از خواندن سرود یار دبستانی تا خودنمایی رنگ بنفش

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امروز جوانان حامی حسن روحانی به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب یازدهمین دوره ریاست جمهوری، در همدان دور هم جمع شدند.

این گردهمایی در تالار فجر شهرداری همدان برگزار شد.

مراسم با حضور جوانانی که پارچه‌هایی به رنگ بنفش به صورت دستمال گردن، شال گردن و روبان دور مچ دست بسته بودند همراه بود که این جوانان شعارهایی در مدح اصلاح‌طلبی سر دادند.

شعارهایی چون «اصلاحات زنده باد روحانی پاینده باد»، «سلام بر هاشمی درود بر خاتمی» و «روحانی با غیرت حرف تو حرف ملت» با صدای بلند فریاد اصلاح‌طلب سر دادند.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید آغاز شد و سپس با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ادامه یافت که پخش سرود ملی با سر و صدای جوانان همراه بود که شعارهای خود را تکرار می‌کردند. 

یکی از ایراداتی که به این همایش می‌توان گرفت این است که بلندگوهای خارج سالن برای پخش سخنرانی‌ها روشن نبود، همین موضوع باعث هجوم به سمت سالن شده بود.

در این مراسم سرودهایی با مضامین ملی پخش می‌شد و کلیپ‌هایی از حسن روحانی و سخنان خاتمی در دفاع از حسن روحانی و تشکر از حرکت محمدرضا عارف در کناره‌گیری از انتخابات پخش شد.

یکی از نکات قابل توجه در این همایش علاقه همه سخنرانان برای تخریب دوران اصولگرایی و اینکه همه خدماتی که دولت‌های گذشته داشتند در هشت سال گذشته از بین رفته و ناجی نظام و انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند. 

جوانانی که کف می‌زدند و با صدای بلند «یار دبستانی من» و «ای ایران» می‌خواندند و بارها سخنرانی اکرمی را به خاطر دفاع از عملکرد دولت اصلاحات قطع کردند.

لطیفی که پشت تریبون قرار گرفت بدون هیچ مقدمه‌ای در خصوص دفاع از عملکرد اصلاحات و اینکه در دولت فعلی همه بلایای مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر کشور نازل شده سخنرانی کرد.

در این میان مجری برنامه نیز بارها اشعاری در مدح آزادی و تحول جامعه خواند که با استقبال حاضرین در جلسه با سر دادن شعار مواجه شد. 

در این همایش چهره‌های سرشناس اصلاح‌طلبی چون زبردست، اکرمی و جابریان در جلسه حضور داشتند و هرکدام دقایقی در حمایت از اصلاحات و روحانی سخنانی را ایراد کردند. 

در پایان این مراسم جواد گیاه‌شناس و سید ناصر محمودی به عنوان کاندیدای مورد حمایت اصلاحات در انتخابات شورای شهر همدان معرفی شدند.

البته امروز یکی از رسانه‌های وابسته به جریان اصلاحات در استان علاوه بر نام این دو کاندیدا اسم اسماعیل آئینی را نیز از همدان و سعید رادمنش را از حوزه انتخابیه اسدآباد کاندیداهای مورد حمایت اصلا‌ح‌طلبان معرفی کرده است.

بعد از اینکه همایش تمام شد حاضرین که از سالن خارج شدند در محوطه اطراف آرامگاه تجمع چند دقیقه‌ای داشتند که حضور خود در صحنه را به رخ دیگر رقبای اصولگرایی بکشند.

انتهای پیام/89019/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول