اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی وحدت اصناف و بازاریان آمل:

اجرای برنامه پنجم توسعه در توسعه شهری مدنظر قرار گیرد

سخنگوی تشکل وحدت اصناف و بازاریان آمل گفت: می‌خواهیم شهرمان خوب ساخته شود و درآمدهایی که برای ساخت شهر پرداخت می‌کنیم بر اساس برنامه پنجم توسعه صورت گیرد.

اجرای برنامه پنجم توسعه در توسعه شهری مدنظر قرار گیرد

محمدرضا هادی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اهداف تشکیل این تشکل صنفی و انتخاباتی«وابا» اظهار داشت: با توجه به مسائلی که در سال‌های اخیر در شورای اسلامی شهر آمل رخ داده پی بردیم که شوراها می‌توانند نقش موثری در برنامه‌ریزی شهری داشته باشند و از آنجایی که بازار نیز تشکیلاتی با خانواده‌ای بزرگ و منسجم است تلاش کردیم تا این دو قشر تاثیرگذار بتوانند باهم و در کنار هم به توسعه شهر آمل کمک کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت اصناف و بازاریان آمل در حدود 15 هزار نفر است، بیان داشت: در ایران برای هر 30نفر یک واحد صنفی وجود دارد که این میزان در شهر آمل برای هر 27 نفر یک واحد صنفی است و این نشان می‌دهد استاندارد تعداد واحدهای کسبی آمل از متوسط‌های ملی و بین‌المللی بیشتر است.

هادی‌زاده با تاکید بر اینکه این جمعیت عظیم و فعال که شرایط اقتصادی شهر را در اختیار دارند از افراد تحصیل کرده و با مدارج علمی بالا نیز در میان خود برخوردارند، ادامه داد: در سال‌های اخیر اقشار تحصیل‌کرده زیادی به سوی بازار گرایش یافته‌اند و این نشان می‌دهد بازار جمعیت بی‌اطلاعی نیست و به خوبی در جریان و روند تحولات قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه برنامه‌ریزی بازاری‌ها کاملا برنامه‌های شهرداری در زمینه اصناف را درک می‌کند و آن را زیر نظر دارد؛ بیان داشت: به همین دلیل بازاریان تصمیم گرفتند وارد عمل شده تا حداقل افرادی که وارد شورا می‌شوند با کسبه و پیشه‌وران همسو باشند و در این زمینه امیدواریم بتوانیم از قانونی که اصل اساسی دموکراسی نظام اسلامی در اختیار ما گذاشته بهره بگیریم.

سخنگوی تشکل وحدت اصناف و بازاریان آمل با اعلام اینکه مطمئنا این تشکل می‌تواند در روند انتخابات تاثیرگذار باشد، افزود: این افراد در آخرین لحظات انتخاب شدند تا همسوترین افراد به اصناف را در نظر بگیریم و وحدت اصناف و بازاریان در این تصمیم به دنبال رای یک بخش یا قشر نبوده است بلکه در نظر داشته تا به آرای عمومی توجه کرده و در ابتدا آن را مدنظر قرار دهد.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم شهرمان خوب ساخته شود و درآمدهایی که برای ساخت شهر پرداخت می‌کنیم بر اساس برنامه پنجم توسعه صورت گیرد و بازاریان نیز در کنار آن نظرات خود را بیان کنند.

هادی‌زاده با بیان اینکه کسبه در کنار اینکه در زندگی روزمره مردم نقش دارند باید بتوانند در امور شهری نیز مشارکت داشته و آرای خود را در راستای آن به کار گیرند، گفت: در این انتخاب مسلما به دنبال درخواست شخصی و مطالبات خاصی نیستیم و فقط به دنبال این هستیم که در کنار اینکه افرادی که وارد شورا می‌شوند تخصص لازم را داشته باشند دارای تعامل با بازار نیز باشند.

انتهای‌ پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول