اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ریاضیدان برجسته ایرانی در ستاد محسن رضایی:

شرکت در انتخابات مشارکت در ساختن شهر و کشور است

ریاضیدان برجسته ایرانی گفت: شرکت کردن در انتخابات ۲۴ خرداد یک مشارکت اجتماعی در ساختن شهر و کشور است.

شرکت در انتخابات مشارکت در ساختن شهر و کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پروفسور امید علی شهنی کرم‌زاده در تجمعی که امشب در ستاد محسن رضایی برگزار شد اظهار کرد: موقعیت کنونی ایران بسیار خطیر است و در مرحله حساسی قرار داریم، مشکلات بسیاری وجود دارد که بیشتر متوجه جوانان است.

وی با بیان اینکه بیشترین جمعیت ایران را جوانان تشکیل می‌دهند اذعان داشت: جوانان تحصیل کرده بسیاری داریم که بیکار هستند، انگیزه خود را از دست داده‌اند و از اینکه دستشان در جیب پدری باشد که با حقوق ناچیز خانواده خود را اداره می‌کند خسته شده‌اند.

این ریاضیدان خوزستانی ادامه داد: این مشکلاتی که امروزه دامن‌گیر مملکت ما شده است ناشی از سوء مدیریت است، در این مدت اشخاصی در ایران امور اجرایی را برعهده داشتند که توانایی و تخصص لازم را نداشتند.

وی به مناظرات چند روز گذشته کاندیداهای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در این مناظره‌ها شاهد بودیم که کاندیدا‌ها از یکدیگر انتقادهای تند می‌کردند و هر یک دیگری را می‌کوبید، تنها کسی که در این بداخلاقی‌های مناظراتی وارد نشد محسن رضایی بود.

کرم‌زاده دلیل اصلی وارد نشدن محسن رضایی به بداخلاقی‌های مناظرات را اینگونه بیان کرد: هیچ کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ضعفی از محسن رضایی در دست نداشتند که بتوانند او را به چالش بکشانند و انتقاد کنند.

وی با اشاره به سخن محسن رضایی که اگر در دوران خدمتم به ملت ایران اشتباه کنم استعفا می‌دهم تصریح کرد: تا به حال هیچگاه ندیده‌ام که مسئولی اشتباهات خود را بپذیرد و به دلیل اشتباهات، حاضر به کناره‌گیری شود.

عضو انجمن ریاضی ایران به وجود صداقت در بختیاری‌ها اشاره کرد و بیان داشت: محسن رضایی در گذشته صداقت خود را در میدان جنگ ثابت کرده است، در این میدان دیگر نمی‌توان مردم را فریب داد زیرا میدان عمل است.

وی افزود: این میدان جایی نیست که با حرف، وعده و پیشانی داغ کردن بتوان به مردم دروغ گفت، اما می‌بینیم که عده‌ای با استفاده از خون شهدا به مقام و منصب رسیده‌اند بدون اینکه توانایی و لیاقت آن جایگاه را داشته باشند.

کرم‌زاده با بیان اینکه برای نجات ایران به یک فرد متخصص و کاردان نیاز داریم عنوان کرد: محسن رضایی از اقتصاد سخن می‌گوید و زندگی مردم بر روی اقتصاد قرار دارد، در حال حاضر مهم‌ترین مشکل مملکت ما مسائل اقتصادی است پس با انتخاب یک فرد متخصص در این زمینه می‌توان به زندگی سلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: تنها با وعده دادن نمی‌توان مردم را امیدوار کرد بلکه باید با تدبیر و درک خواسته‌های ملت، ایران را به موقعیت واقعی خود برگرداند.

ریاضیدان برجسته کشور با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا قدم‌های اولیه‌ای در جهت دموکراسی است اظهار کرد: شرکت در انتخابات و فرستادن فرد اصلح به منصب ریاست جمهوری و شورا یک مشارکت اجتماعی در ساختن شهر و کشور است.

وی در پایان اضافه کرد: عده‌ای تصور می‌کنند به خاطر اینکه فرد مورد نظرشان تایید صلایت نشده است باید با انتخابات قهر کنند و رای ندهند در حالی که این عقیده اشتباه است شرکت در انتخابات کمک به تعیین سرنوشت خود است.

انتهای پیام/72011/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول