اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در شهرستان مبارکه:

تنش‌های سیاسی کشور مهم‌ترین دغدغه مردم است

دبیر ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در شهرستان مبارکه گفت: تنش‌های سیاسی پس از چالش‌ها و مشکلات اقتصادی به عنوان مهم‌ترین دغدغه ملت ایران به شمار می‌رود.

تنش‌های سیاسی کشور مهم‌ترین دغدغه مردم است

محسن براتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مردم نیازمند وجود رئیس جمهوری هستند که تحولات اساسی را در کشور ایجاد کند، اظهار کرد: امروز ملت ایران با دغدغه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بسیاری در سطح کشور مواجه هستند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید انتظارات مردم را در سطح کشور برآورده کند، اضافه کرد: مردمی بودن باید از شاخصه‌های اصلی رئیس قوه مجریه باشد و رئیس جمهور باید دغدغه مردم را در سر داشته باشد.

دبیر ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در شهرستان مبارکه با تاکید بر اینکه مردم خواستار این موضوع هستند که مدیران بالا‌دستی کشور در زمینه مسائل سیاسی اتفاق نظر داشته باشند، تصریح کرد: تنش‌های سیاسی پس از چالش‌ها و مشکلات اقتصادی به عنوان مهم‌ترین دغدغه ملت ایران به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آینده باید برای برطرف شدن این تنش‌ها راهکار‌های اجرایی خود را در قالب یک برنامه مدون ارائه کند، ادامه داد: همچنین رئیس قوه مجریه باید با مدیریت و نو‌سازی اقتصاد کشور از بروز نا‌هنجاری‌های اجتماعی در سطح کشور جلوگیری کند.

دبیر ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در شهرستان مبارکه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و تنش‌های سیاسی سرمنشأ بسیاری از مشکلات موجود در کشور است، تاکید کرد: بدون شک قالیباف با برنامه‌های مدیریتی خود به تمام این دغدغه‌ها پاسخ می‌دهد و شعاری نبودن وعده‌های قالیباف به تمام ملت ثابت شده است.

انتهای پیام/63004/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول