اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جمیری:

برخی برخلاف فرمایشات رهبری، سیاه‌نمایی می‌کنند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: افرادی خلاف منویات مقام معظم رهبری می‌آیند و سیاه‌نمایی می‌کنند و یک بلندگوی مجانی در اختیار دشمنان قرار می‌دهند و دشمن از این‌ها سوء استفاده می‌کند.

برخی برخلاف فرمایشات رهبری، سیاه‌نمایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در جمع فرماندهان و بسیجیان شهرستان دشتی اظهار داشت: موج بلند بیداری اسلامی سراسر منطقه را فرا گرفته و به نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل الطارق در مراکش تحت تاثیر ایران اسلامی است و حکومت‌های هم‌پیمان غرب یکی پس از دیگری یا ساقط شده‌اند و یا در حال ساقط شدن هستند.

این فرمانده ارشد سپاه استان بوشهر اضافه کرد: امروز دشمن خودش و هم‌پیمانانش را متمرکز به سوریه کرده است و در برنامه‌ای که برای ساقط شدن سوریه گذاشته بودند می‌گفتند که جهت فروپاشی سوریه ما به کمتر از هشت روز نیاز داریم و الان بیش از دو سال است با بی‌آبرویی و تمام امکاناتی که در این میدان گذاشته‌اند نتیجه برعکس گرفته‌اند.

وی یادآور شد: ترکیه دچار چالش شد و عربستان نیز دچار چالش خواهد شد و کشور عربستان تعداد 30 هزار نفر به سوریه اعزام کرده بود که همه این‌ها مسلح شدند هر چند جیره‌خوار، پول‌بگیر و مزدور هستند و این‌ها در هراسند که چگونه برگردند به عربستان و چه کاری انجام دهند.

جمیری افزود: بخشی از این‌ها اروپایی هستند حالا در فکر افتاده‌اند که اگر برگردند به اروپا چه خطری برای آن کشور‌ها خواهند داشت.

فرمانده سپاه دشتی نیز گفت: دشمن از حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در هراس است.

مرادکاظمی افزود: اولین فاید‌ه حضور مردم در انتخابات 24 خردادماه به خود مردم بر می‌گردد بر این اساس حضور و مشارکت مردم در انتخابات ضروری است و آن‌ها از طریق انتخابات نقش تعیین‌کننده در سرنوشت خود دارند.

انتهای پیام/66001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول