اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قالیباف در جمع مردم اهواز:

کارنامه غیرقابل قبول اقتصادی کشور به دلیل عدم تبعیت از فرامین رهبری است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از دلایلی که تا به امروز در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی ضعیف بوده‌ایم، عدم پیروی مسئولان از رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

کارنامه غیرقابل قبول اقتصادی کشور به دلیل عدم تبعیت از فرامین رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدباقر قالیباف امشب در مسجد اعظم اهواز در جمع مردم و مسئولان این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: سردار شهید علی هاشمی، علم‌الهدی، بقایی و سوداگر را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم و از یاد نخواهم برد.

وی ادامه داد: امروز شاید برخی از جوانانی که در مجلس حضور دارند، این شهدای بزرگوار را نشناسند، اما بدانید که آن بزرگواران  بودند که به برکتشان ما را امروز گرد هم جمع آورده است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد» و من امروز افتخار می‌کنم که در این خاک مقدس و در جمع شما حضور یافته‌ام.

قالیباف با تقدیر از حضار این جلسه، تصریح کرد: یکی از دلایلی که تا به امروز در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی نتوانسته‌ایم پرونده قابل قبولی داشته باشیم، سهل‌انگاری مسئولان در پیروی از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

وی عنوان کرد: این واقعیت تلخ است، اما باید آن را پذیرفت و باید بدانیم که این روند در دو دهه گذشته شدت بیشتری داشته است.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین یادآور شد: می‌گویند و بهانه می‌کنند که قانون اساسی باید تغییر یابد؛ در صورتی‌که خود آنها نیز با همین قانون رئیس جمهور شده‌اند.

قالیباف با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سیاست‌های کلانی که ابلاغ کرده‌اند، همواره دغدغه‌های مردم را بیان می‌کنند، متذکر شد: برخی همچنان تدابیر رهبری را اجرایی نمی‌کنند و می‌گویند در کشور حاکمیت دوگانه وجود دارد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری دغدغه‌های مردم و مشکلات اقتصادی را مدام بیان می‌کنند و به مسئولان می‌فرمایند که برای رفع این مشکلات گام‌های متعالی بردارند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز داشت: کشور بیش از 300 میلیارد دلار در سال گذشته درآمدزایی داشته است و با این رقم بالای درآمدی به راحتی می‌شد، مشکلات مردم را رفع و حل کرد.

قالیباف با تأکید بر اینکه باید به حرف رهبری با دل گوش کنیم، اذعان داشت: در حال حاضر اختلاف در کشور بر سر قدرت است.

وی در پایان تأکید کرد: در یکشنبه سیاه مجلس اختلاف بر همین قدرت بود و هیچکس به مشکلات مردم توجه خاصی نداشت.

انتهای پیام/72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول