اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پرشور هواداران

همایش «یاوران رهبری، حامیان جلیلی» در جیرفت برگزار شد

همایش یاوران رهبری، حامیان جلیلی با حضور پرشور هواداران در جیرفت برگزار شد.

همایش «یاوران رهبری، حامیان جلیلی» در جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری مسئول کمیته فرهنگیان ستاد تبلیغاتی جلیلی در جیرفت سه‌شنبه شب در همایش یاوران رهبری، حامیان جلیلی اظهار داشت: به فرموده امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود، انفجار نوری که پیروزی حق بر باطل، پیروزی ایمان بر توپ و تانک و سلاح‌های پیشرفته ابرقدرت‌های شرق و غرب بود.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب اسلامی ایران، دشمنان دین، کمر همت بستند تا در راستای براندازی این نظام گام بردارند، در ابتدای پیروزی انقلاب بنی‌صدر را در کنار امام راحل قرار دادند تا رئیس جمهور شود و از این حربه استفاده کردند و این مردم بودند که حق را از باطل تشخیص و امروز شاهد پربارتر شدن این انقلاب هستیم.

سالاری تصریح کرد: دشمنان فتنه‌های مختلفی راه انداختند، خلق کرد، بلوچ و ترک را راه انداختند و فکر کردند نظام جمهوری تمام می‌شود، اما مردم در صحنه سیاسی حاضر شدند و مشت محکمی بر دهان دشمن زدند، هشت سال جنگ را بر ملت ما تحمیل کردند، اما به برکت خون شهدای این هشت سال دفاع مقدس، حکومت اسلامی هنوز پایدار است.

وی خاطر نشان کرد: بعد از جنگ توطئه دشمن بیشتر شد، اما مردم باز هم به صحنه آمدند، فتنه‌های دشمن از زمان جنگ آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد و در آینده هم هست، اما حضور مردم در صحنه دشمن را مأیوس می‌کند، امروز به برکت خون شهدا در عرصه‌های مختلف پیشرفت داشتیم.

مسئول کمیته فرهنگیان ستاد سعید جلیلی در جیرفت گفت: امروز کسی قادر نیست، نظام جمهوری اسلامی ایران را نفی کند، چون بیداری اسلامی شاهد آن است، این به برکت نظام اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه است.

بهرام مسلمی‌مهنی مسئول کمیته فرهنگ و هنر سعید جلیلی در شهرستان جیرفت نیز اظهار داشت: اگر دستگاه‌های سخن‌پراکنی دشمن را نگاه کنید، کاندیدای اصلح را می‌شناسید، یکی از بزرگان دین ما بیان کرده «هر گاه دشمن به فردی حمله کرد او دوست ما است».

وی افزود: اگر به همه کانال‌های رسانه‌ای دشمن توجه کنید به جلیلی حمله می‌کنند، به گفتمان انقلاب اسلامی حمله دارند، برای اینکه جلیلی آمده تا گفتمان انقلاب اسلامی را در سراسر جهان احیا کند، جلیلی آمده لحظه‌ای عقب‌نشینی و واپس‌زدگی را قبول نکند و عوامل فتنه و جبهه انحراف را سر جای خود بنشاند.

مسلمی‌مهنی تصریح کرد: مخالفان جلیلی به سه دسته تقسیم می‌شوند، دسته نخست دشمنان خارجی که تریبون‌های آنها مشخص است، دسته دوم ثروت اندوزان، زورگویان و کسانی که سال‌ها بیت‌المال مسلمین را به غارت بردند و دسته سوم فتنه و انحراف که امروز برای مبارزه با گفتمان انقلاب اسلامی با هم متحد شدند.

وی خاطر نشان کرد: اگر مناظره‌های کاندیداها را رصد کنید، می‌بینید که چه کسانی برای رأی حرف می‌زد، خیلی بعید است از یک روحانی که اعلام کند، دختران و پسران می‌توانند، آزاد زندگی کنند، امروز همه نیروهای ارزشی و وفادار به انقلاب آماده هستند، مطمئن باشند، همه در روز 24 خرداد ماه سال جاری کسانی که به دنبال توطئه هستند را سر جای خود می‌نشانند.

انتهای پیام/80002/ح40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول