اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در دیدار با امام جمعه خرم‌آباد:

مردم ایران عاشق نظام و رهبری‌اند؛ نباید بی‌خیال آنها باشیم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم ایران از ته دل نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند، اما به شدت از وضع زندگی‌شان ناراضی‌اند، بنابراین نباید بی‌خیال اموراتشان باشیم.

مردم ایران عاشق نظام و رهبری‌اند؛ نباید بی‌خیال آنها باشیم

به گزارش خبرنگار فارس از خرم‌آباد، محسن رضایی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد گفت: طی این  6 ماه اخیر تا به امروز به 300 شهر سفر کردم و اطلاعاتم دقیق و به‌روز است؛ به طوری که الان کاملاً به دستم آمده که مردم از ته دل نظام جمهوری اسلامی را قبول دارند، اما به شدت از وضعیت زندگی‌شان ناراضی‌اند.

وی با بیان اینکه درست شبیه روزهای جنگ تا خودم شناسایی نکنم و اطلاعات به دست نیاورم قادر به تصمیم‌گیری نمی‌شوم، افزود: من در روزهای جنگ  3 بار نزدیک بود، اسیر شوم، چراکه تا خودم شناسایی نمی‌کردم اجازه عملیات نمی‌دادم؛ ممکن بود 10 هزار نفر اسیر بشنوند و تمام آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی برود.

وی افزود: بر همین اساس از وضعیت زندگی امروزی مردم ایران اطلاعات کامل و دقیق به دست آورده‌ام و مطمئنم اگر این مردم در جایی دیگر غیر از جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کردند هر روز راهپیمایی می‌کردند، اما چون آنها نظام و رهبری را قبول دارند این کار را انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه مسلمان بودن و تدین مردم در صبر و نجابت آنها بی‌تأثیر نبوده است، افزود: در این شرایط ما نباید با بی‌خیالی بگوییم خب اینها که حرف نمی‌زنند و سکوت کرده‌اند نیاز نیست زیاد به اموراتشان رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/85003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول