اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال اقتصادی:

شورای شهر نیازمند تفکرات متخصص و توانمند است

یک فعال اقتصادی گفت: شورای شهر نیازمند تفکرات متخصص و توانمند است.

شورای شهر نیازمند تفکرات متخصص و توانمند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جهانگیر فدایی امروز در جمع خبرنگاران اصفهانی اظهار کرد: به طبع اگر اعضای شورای شهر از متخصصان و حرفه‌ای‌ها باشند با ورود به شورا و تکیه بر مسند و کرسی شورای شهر می‌توانند نظرات، لایحه‌ها و طرح‌هایی را که به صلاح شهر بوده و شهرشان را به سمت توسعه و پویایی پیش می‌برد، مطرح کنند و از این منظر شوراها تاثیرگذاری بسیاری در روند انجام امور شهرها دارند.

وی با اشاره به مشکلات کنونی شورای شهر اصفهان تصریح کرد: سال‌ها است افراد تکراری بر مسند شورای شهر اصفهان هستند و دچار روزمرگی شده و دیگر به دلیل انجام کارهای روتین از آنها شاهد تغییر و تحولات و تفکرات جدید و نو برای شهرمان نخواهیم بود و معتقدم باید افراد جدید با انگیزه و تجربیات جدید وارد شورای شهر شوند.

کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر با اشاره به اینکه اگر بحث مدیریت واحد شهری در کشور ما تحقق یابد، این عدم هماهنگی را در شهر شاهد نیستیم، تصریح کرد: هر ارگان مشغول به کاری است و در بسیاری از موارد شاهد موازی کاری و یا شانه خالی کردن نهادها هستیم که همه این‌ها مربوط به عدم مدیریت واحد در شهرها است و البته این مسئله نه تنها از نظر مسائل بودجه‌ای که به منظور ارائه خدمات نیز به ضرر شهروندان است.

وی اضافه کرد: باید در نظر داشت که اولویت در استان اصفهان با کشاورزی است و باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشیم زیرا اصفهان دارای کشاورزان مستعد و توانا است و نباید کشاورزی را فدای صنعت کنیم هر کدام جای خودش را دارد.

فدایی اضافه کرد: افرادی که به شورای شهر وارد می‌شوند باید از مباحث سیاسی و ورد به آن اجتناب کنند و به صورت تخصصی به بررسی مباحث مختلف بپردازند.

وی با اشاره به اینکه اگر سیاست‌های شخصی وارد مباحث عمرانی و سیاست‌گذرای شهری نشود، افزایش 21 کرسی شورای شهر به مشکلی بر نمی‌خورد و دچار چالش نمی‌شود، افزود: اما در غیر اینصورت با وجود تبانی‌های سیاسی شورا دچار مشکل می‌شود.

این کاندیدای شورای شهر اضافه کرد: کمیسیون امور فرهنگی در شورای شهر اصفهان جای کار بسیار دارد و باید نسبت به گسترش فرهنگسراها، مراکز تفریحی و رفاهی، مباحث ورزشی و اجرای هنرهای نمایشی سنتی و تئاترهای خیابانی اقدام کرد.

انتهای پیام/63001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول