اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی اعلام کرد

واردات 270 تن کالا از بازارچه ساری‌سو

ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: دو ماه نخست سال جاری 270 تن کالا از بازارچه ساری‌سو وارد شده است.

واردات 270 تن کالا از بازارچه ساری‌سو

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دو ماه نخست سال جاری 29 هزار و 131 تن کالا به ارزش 44 میلیون و 511 هزار و 830 دلار از گمرک بازرگان وارد کشور شده است.

وی با اشاره به واردات قطعی کالا از گمرک بازرگان در دو ماه نخست سال گذشته، تصریح کرد: واردات از این گمرک در دو ماه نخست سال 91، 29 هزار و 300 تن و به ارزش 52 میلیون و 130 هزار و 772 دلار بود.

سیداحمدی به واردات کالا از بازارچه ساری‌سو اشاره کرد و گفت: دو ماه نخست سال جاری میزان واردات از این بازارچه، 270 تن به ارزش 607 هزار و 450 دلار گزارش شده است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی افزود: دو ماه نخست سال گذشته، 522 تن کالا به ارزش یک میلیون و 468 هزار و 296 دلار از طریق بازارچه ساری‌سو وارد کشور شد.

وی با اشاره به کاهش واردات قطعی از بازارچه ساری‌سو، خاطرنشان کرد: دو ماه نخست سال جاری واردات از بازارچه ساری‌سو نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 48 درصد کاهش و از نظر ارزش دلاری 59 درصد کاهش یافت.

سیداحمدی ابراز داشت: میانگین ارزش هر تن کالای وارداتی از بازارچه ساری‌سو در دو ماه نخست سال جاری 2 هزار و 250 دلار برآورد شده است.

وی به قطع واردات کالا از بازارچه پیرانشهر در دو ماه نخست سال جاری، اشاره کرد و افزود: دو ماه نخست سال گذشته 205 تن کالا به ارزش 91 هزار و 923 دلار از بازارچه پیرانشهر وارد شد.

سیداحمدی ادامه داد: میزان واردات کالا از بازارچه پیرانشهر در دو ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن و ارزش دلاری هر یک 100 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول