اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جنوب تهران صورت گرفت

مشارکت 3500 ناظر افتخاری در سامانه 1888

رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه 20 تهران گفت: با جذب 120 عضو جدید در سال‌جاری، تعداد ناظران افتخاری این منطقه به 3 هزار و 500 نفر رسید.

مشارکت 3500 ناظر افتخاری در سامانه 1888

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، احسان‌الله نیک‌بین نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را حق طبیعی شهروندان برشمرد و عنوان کرد: با اجرای طرح ناظران افتخاری زمینه مشارکت در اداره امور شهر برای شهروندان به خوبی فراهم شده و این در حالی است که در حال حاضر تعداد ناظران افتخاری منطقه 20 به 3 هزار و 500 نفر رسیده است.

رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح ناظران افتخاری موجب مشارکت تمامی اقشار جامعه در مدیریت شهری شده است تصریح کرد: ناظران افتخاری از میان روحانیون، پزشکان، مدیران محله، دبیران، شورایاران، دانشجویان و محصلین و ... جذب شده‌اند که با رصد مشکلات در سطح محله‌ها و نیازهای شهروندان، مدیران ارشد شهری را در تحقق اهدافشان که نظارت، شناخت و رفع مشکلات شهری است به خوبی یاری می‌کنند.

وی در پایان به جذب 120 عضو جدید ناظر افتخاری در سال جدید اشاره و خاطرنشان کرد: جذب مشارکت شهروندان در اداره امور شهر به‌عنوان یکی از پایه‌های مهم توسعه پایدار شهری از رویکردهای مهم مدیریت شهری تهران است و روند جذب ناظران افتخاری به عنوان بازوان توانمند و چشم بینای شهرداری ادامه دارد که علاقه‌مندان برای عضویت می‌توانند با سامانه ارتباطی 1888 تماس بگیرند.

گفتنی است به‌منظور توانمندسازی و آشنایی با عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری، کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، امورشهری و فضای سبز و ... برای ناظران افتخاری برگزار شده و همچنان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/2462/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول