اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمنان:

انتخابات 24 خرداد در امن‏ترین فضا در سمنان برگزار می‏شود

فرماندار شهرستان سمنان گفت: انتخابات 24 خرداد در امن‏ترین فضای ممکن در شهرستان سمنان برگزار می‏شود و در زمینه امنیت انتخابات هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد.

انتخابات 24 خرداد در امن‏ترین فضا در سمنان برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین امشب در گفت‏وگو با خبرنگاران، در خصوص اقدامات به عمل آمده در پیش‏بینی مسائل امنیتی در امر برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سمنان اظهار کرد: با شروع فعالیت ستاد انتخابات در فرمانداری، مسئله تامین امنیت انتخابات در دستور کار جلسات شورای تامین و سایر کمیته‏های مرتبط قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: تلاش شده است تا با همکاری مجموعه امنیتی شهرستان، آسیب‏پذیری‏های احتمالی احصا شود و تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان سمنان اظهار کرد: در حال حاضر، برای برگزاری انتخابات آمادگی امنیتی کامل حاصل شده و تلاش کردیم با همکاری سایر دستگاه‏های مسئول، فضایی توأم با آرامش و امنیت برای فعالیت‏های انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در روز اخذ رای را فراهم آوریم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان ادامه داد: از مهم‏ترین ویژگی متولیان امنیتی شهرستان رعایت قانون، فعالیت بدون جهت‏گیری به سمت و سوی یک جناح خاص، رعایت اصل بی‏طرفی و حرکت در محور قانون و سیاست‏های کلی نظام را می‏توان نام برد.

سعدالدین تصریح کرد: خوشبختانه همکاری مردم مؤمن و با بصیرت شهرستان سمنان یکی از پایه‏های اساسی تامین امنیت در شهرستان بوده و خواهد بود.

فرماندار شهرستان سمنان افزود: امید داریم در این دوره از انتخابات نیز مردم با مشارکت بالا برای حضور در پای صندوق‏های رأی و تداوم همکاری مستمر مردم به افزایش ضریب امنیت انتخابات کمک کنند.

سعدالدین امنیت انتخابات را بستر لازم برای تحقق حماسه سیاسی انتخابات با حضور گسترده مردم در 24 خرداد دانست و گفت: در شهرستان سمنان این بستر فراهم شده است.

انتهای پیام/2249/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول