اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سالک‌کاشانی:

مردم در 24 خردادماه حماسه 9 دی دیگری رقم می‌زنند

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در اصفهان گفت: مطمئن هستیم مردم با حضور حداکثری در 24 خرداد مقدمات یک تحول عظیم اقتصادی را بعد از رقم زدن حماسه سیاسی آماده کرده و با حضور خود پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری همچون 9 دی را رقم می‌زنند.

مردم در 24 خردادماه حماسه 9 دی دیگری رقم می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اصفهانی اظهار کرد: در سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی، نماد حماسه سیاسی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا است.

وی در ادامه بیان کرد: در مسئله 24 خردادماه و انتخابات پیش‌رو و با توجه به شرایط بین‌المللی، جریانات داخلی و منطقه‌ای بعد و هدف را باید پیگیری کرد.

رئیس ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی اذعان داشت: مهم‌تر از همه حضور حداکثری و مشارکت پرشور مردم و رقم زدن حماسه‌ای دیگر در صحنه سیاسی کشور است و این حضور حداکثری ضامن و تأمین کننده اقتدار، امنیت و عزت کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: هدف دیگر پشتیبانی هرچه بیشتر مردم از کاندیدای مورد منتخب نهایی است که رئیس جمهور آینده کشور با یک پشتوانه قوی از آراء ملت ایران پا به عرصه اجرایی کشور بگذارد و طبیعی است که این موضوع در تقویت آینده کشور موثر است.

سالک‌کاشانی عنوان کرد: هدف سوم که باید مورد تأکید ما در روز24 خردادماه باشد، مأیوس کردن و ناامید کردن دشمنان این نظام با حضور حداکثری مردم است.

وی بیان کرد: هدف چهارم از نماد انتخابات، خوشحال کردن و خرسند ‌کردن مردم عزیز ایران، منطقه و کسانی که در عرصه بین‌المللی نگاهشان به انتخابات ایران است.

رئیس ستاد انتخابات علی‌اکبر ولایتی در اصفهان تصریح کرد: ما امیدواریم که در روز 24 خردادماه به این چهار هدف مهم دست پیدا کنیم، ما مطمئن هستیم مردم با حضور حداکثری خود در روز 24  خردادماه مقدمات یک تحول عظیم اقتصادی را بعد از رقم زدن حماسه سیاسی آماده خواهند کرد و با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری همچون 9 دی را به وجود می‌آورند.

وی در ادامه صحبت خود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به تصمیمات و اقدامات دولت متمم بعد از تشکیل آن در آینده داشت و گفت: دولت متمم امید دارد که بعد از تحقق اهداف ذکر شده با تشکیل یک دولت مقتدر و قوی چند مسئله اساسی را به طور جد حل کند.

سالک‌کاشانی اظهار کرد: در ابتدا با یک مدیریت و تدبیر صحیح راه برون‌رفت از جریانات و مشکلات امروز حاصل شود، سپس با دولتی مقتدر و مدیریت قوی با معضلات داخلی کشور که عبارتند از تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی با برنامه‌هایی که این دولت ارائه خواهد مبارزه و رفع شود.

وی در ادامه گفت: به یک تعامل سازنده بین سران سه قوه و با رابطه‌ای مبتنی بر محبت و قدرت بیشتر همراه با رعایت چارچوب‌ها و وظایف و اختیارات قانونی دست پیدا کنیم، ایجاد اعتمادسازی بین مردم و دولت و بسترسازی برای تولید ملی و رشد تولید برای تحقق حماسه اقتصادی از دیگر تصمیمات این دولت متمم خواهد بود.

رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در اصفهان از احتمال به توافق رسیدن نهایی ائتلاف 1+2 در یکی دو روز آینده خبر داد و اذعان داشت: در صورتی که دو نامزد باقی مانده و نمایندگان آنان در این ائتلاف به توافق نهایی برسند، احتمال انصراف یکی دیگر از این کاندیداها به نفع جامعه اصولگرایی کشور و رسیدن به یک اجماع و وحدت هست، اما تا این لحظه توافق بر حضور هر دو نفر نامزدها در روزهای آتی انتخابات انجام شده است.

انتهای پیام/2301/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول