اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان:

مردم فردی که نزدیک‌ترین مواضع به رهبری را دارد برگزینند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مردم کسی را برگزینند که به معیارها و مواضع رهبری نزدیک باشد.

مردم فردی که نزدیک‌ترین مواضع به رهبری را دارد برگزینند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد صبح امروز گردهمایی سرگروهان و مربیان تربیتی شجره طیبه صالحین با عنوان هیات عاشقان ولایت در فرهنگسرای آیت‌الله بهاری اظهار داشت: امیدواریم با درایت و تدبیر ملت کسانی انتخاب شوند که در راه خدمتگزاری مردم و رضای خدا گام بردارند.

وی افزود: مردم باید کسی را انتخاب کنند که معیارها و شاخصه‌های مد نظر رهبری را داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: از جمله شاخصه‌های فرد اصلح پایبندی به قانون، داشتن روحیه انقلابی و مدیر، مدبر و دارای عزت باشد و همچنین حکمت و مصلحت را مد ‌نظر داشته باشد.

وی گفت: باید مراقب توطئه دشمنان بود و در دام این توطئه‌ها گرفتار نشد؛ چرا که آنها می‌خواهند جو انتخابات را تغییر دهند و از حضور مردم در تحقق حماسه سیاسی بکاهند.

رضوی‌راد تصریح کرد: شرایط انتخابات به گونه‌ای رقم خورده که نقاط ضعف و قوت نامزدها کاملاً آشکار است و مردم با کمی دقت و با توجه به شاخص‌ها و معیارها می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی تأکید کرد: حضور گسترده و با بصیرت در انتخابات 24 خرداد‌ماه ریاست‌ جمهوری یکی از راه‌های حماسه سیاسی مد نظر رهبری است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امامت و ولایت نقش مهمی در رشد و تعالی جامعه و انسانیت دارد و برای همین است که خداوند در قرآن بر این امر و تبعیت از امامان تاکید دارد و همگان را به تبعیت از آنان فرا می‌خواند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار نیز ابراز داشت: برگزاری این نشست‌ها در مقطع کنونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، دو انتخاب مهم و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم که به فرموده رهبری نیاز به یک حماسه دارد و همچنین بالا بردن سطح هوشیاری و بصیرت و شناخت نسبت به مسائل روز دنیا و جهان اسلام از دیگر اهداف است.

سرهنگ حسن برزگر افزود: امروزه تنها کشور در جهان که پرچمدار مکتب علوی است جمهوری اسلامی ایران به زعامت مقام معظم رهبری است و بابت این عشق و ارادت به مکتب اهل بیت پیامبر(ص) انواع هزینه‌ها و هجمه‌های دنیای استکبار را متحمل می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان بهار همیشه در عرصه هستند، افزود: باید مردم ما در عرصه انتخابات بصیرت داشته باشند، اگر بصیرت نباشد با کوچکترین غفلت ممکن است، سرنوشتمان را طوری رقم بزنیم که قابل جبران نباشد و تا ابد تاوان آن را باید پس دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار اضافه کرد: ولایت عامل برون‌رفت جامعه اسلامی از موانع و خطرات پیش روست و دشمنان در تلاش هستند این سد مستحکم را از میان بردارند.

وی با تصریح بر اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمن ده‌ها تاکتیک را برای شکست نظام اسلامی اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با رهنمودهای ولایت فقیه تاکتیک‌های دشمن را شناسایی کرده و آن را خنثی کرده‌اند.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول