اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با فارس:

احتمال ائتلاف اصول‌گرایان در مدت باقی‌مانده وجود دارد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امکان دارد اصول‌گرایان در مدت باقی‌مانده به ائتلاف برسند و حضور پرشور ملت ایران در انتخابات موجب ناامید شدن دشمنان در عرصه بین‌المللی خواهد شد.

احتمال ائتلاف اصول‌گرایان در مدت باقی‌مانده وجود دارد

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: ائتلاف اصول‌گرایان ضروری است و اگر این اتفاق نیفتد، احتمال اینکه گروه دیگر پیروز شود، وجود دارد و ضروری است که ائتلاف صورت گیرد وگرنه بعدا اخلاقا باید پاسخ‌گو باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پای قول ایستادن کار سختی است و اصول‌گراها بر وظیفه شرعی خود و قولی که داده‌اند باید عمل کنند و این انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: هنوز هیچ اتفاقی قابل پیش‌بینی نیست و امکان دارد اصول‌گرایان در مدت باقی‌مانده به ائتلاف برسند و حضور پرشور ملت ایران در انتخابات موجب ناامید شدن دشمنان در عرصه بین‌المللی می‌شود و اقتدار ایران را افزایش خواهد داد.

به گفته ممدوحی، در حال حاضر مهم‌ترین موضوع، شرکت در انتخابات 24 خردادماه است و مردم فهیم ایران باید در انتخاب اصلح بسیار دقت کنند و با بصیرت دست به انتخاب بزنند.

انتهای پیام/2700/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول