اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

اصولگرایان وقت را از دست ندهند/ائتلاف زمینه‌ساز موفقیت در عرصه رقابت

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان نباید وقت را از دست دهند بنابراین باید هر چه زودتر دست به کار شوند و ائتلاف کنند.

اصولگرایان وقت را از دست ندهند/ائتلاف زمینه‌ساز موفقیت در عرصه رقابت

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه تا روز حماسه سیاسی چند روز بیشتر باقی نمانده، مردم ایران با هر سلیقه و گرایشی را به شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را باعث ثبات روزافزون نظام اسلامی برشمرد و ادامه داد: شرکت مردم در انتخابات، رأی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

*چشم دشمنان به انتخابات ایران است/ناامیدشان کنیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از توجه دشمنان به انتخابات پیش رو سخن راند و ابراز داشت: دشمنان نظام تمام تمرکز خود را بر روی انتخابات ایران گذاشته‌اند و منتظر هستند تا ببینند میزان مشارکت مردم چه قدر است.

به گفته وی دشمنان برنامه‌ریزی‌های بعدی خود در قبال ایران را بر اساس میزان مشارکت مردم در انتخابات، طرح‌ریزی خواهند کرد.

چهاردولی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه علاوه بر حضور حماسی در انتخابات باید اصلح را برگزید، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور به عنوان شخص اول قوه مجریه، دارای اختیارات بسیاری است پس باید کسی را انتخاب کرد که بتواند کشور را به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهد.

*رئیس جمهور بسترساز رشد ایران باشد

وی بسترسازی برای رشد کشور در ابعاد گوناگون را یکی از وظایف رئیس جمهور دانست و ادامه داد: به طور حتم انتخاب ناصواب ما را به چالش می‌کشاند پس باید با آگاهی و بصیرت، طبق فرمایشات و معیارهای مقام معظم رهبری نسبت به انتخاب اصلح اقدام کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تحقق حماسه سیاسی را زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی دانست و بر این مهم تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از اقدام حدادعادل در انصراف از کاندیداتوری به نفع اصولگرایی گفت: حدادعادل بر میثاقی که با گروه 1+2 بسته بود پایبند ماند و این امر جای قدردانی دارد.

به گفته چهاردولی باید این اقدام به عنوان الگویی برای دیگران باشد چرا که منافع شخصی بر منافع گفتمان و همچنین نظام ارجح داده شد.

*اتحاد اصولگرایان برابر با موفقیت در رقابت

وی با بیان اینکه هر چه اتحاد بین کاندیداهای اصولگرایان بیشتر باشد، احتمال موفقیت آنها در عرصه انتخابات نیز بیشتر است، تأکید کرد: اصولگرایان نباید وقت را از دست دهند بنابراین باید هر چه زودتر دست به کار شوند و ائتلاف کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ائتلاف اصولگرایان زمینه موفقیت آنها و انتخاب رئیس جمهوری اصولگرا و توانمند را برای اداره کشور مهیا می‌کند.

انتهای پیام/89002/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول