اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

اصولگرایان دچار خودشیفتگی نشوند/ائتلاف ضروری است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان نباید دچار خودشیفتگی شوند، بر ضرورت توجه به ائتلاف تأکید کرد.

اصولگرایان دچار خودشیفتگی نشوند/ائتلاف ضروری است

احمد آریایی‌نژاد عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان انتخابات را یکی از عرصه‌های تبلور وحدت و همبستگی دانست و اظهار داشت: همه باید در راستای تحقق منویات رهبری و به منظور ساختن ایرانی آباد و آزاد در این حماسه پرشور حضوری شکوهمند داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید فردی توانمند، کاردان، متعهد، متخصص و ولایی را به عنوان رئیس جمهور آینده برگزید، تأکید کرد: مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی همواره در لحظات حساس حمایت خود از نظام و رهبری را به جهانیان نشان داده‌اند.

*ائتلاف به نفع گفتمان اصولگرایی است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم ائتلاف بین اصولگرایان گفت: توجه به ائتلاف جدای از بحث اخلاقی و تعهد، به نفع گفتمان اصولگرایی است.

وی در خصوص انصراف حدادعادل به نفع اصولگرایی، ضمن تقدیر از این اقدام ستودنی، افزود: البته این کار باید زودتر از این‌ها می‌شد.

آریایی‌نژاد در ادامه با طرح این سئوال که نمی‌دانم چرا بقیه آقایان اصولگرا ائتلاف نمی‌کنند، ابراز داشت: امیدواریم دچار خودشیفتگی نشده باشند.

*کاندیداها به ملت پاسخ دهند هزینه‌های تبلیغاتی را از کجا آورده‌اند؟

به گفته وی بی‌توجهی به ائتلاف می‌توانند منجر به واگذاری عرصه به رقبا شود پس باید هر چه سریعتر نسبت به این مهم توجه شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دید چرا اصولگرایان ائتلاف کردند و حال قصد کنار رفتن را ندارند، ابراز داشت: باید هر چه سریعتر اقدامی در راستای ائتلاف صورت گیرد.

وی در پایان با طرح این سئوال که اصولگرایان و تکنوکرات‌ها هزینه‌های تبلیغاتی خود را از کجا آورده‌اند، خواستار پاسخ‌دهی به این پرسش شد.

انتهای پیام/89002/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول