اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همرزم جلیلی:

جلیلی اهل معامله با کسی نیست/ریخت و پاش‌کنندگان اهل خدمت نیستند

همرزم جلیلی با تأکید بر اینکه جلیلی اهل معامله با کسی نیست و با کسی تعارف ندارد، گفت: گفتمان جلیلی گفتمان اصلی انقلاب است که مردم برای آن خون دادند و انقلاب کردند.

جلیلی اهل معامله با کسی نیست/ریخت و پاش‌کنندگان اهل خدمت نیستند

محمد‌حسن سروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه در برهه جنگ هشت ساله با سعید جلیلی هم‌سنگر بودم، اظهار داشت: جلیلی را از آن زمان می‌شناسم، ایشان مردی فداکار و با تقوا است.

وی جلیلی را فردی انقلابی به تمام معنا دانست و تصریح کرد: جلیلی کسی است که دنیاطلب نیست و برای امور دنیوی هم پا به عرصه نگذاشته است.

همرزم جلیلی با بیان اینکه جلیلی برای انجام امور کشور توانمند است، ابراز داشت: یکی از آیتم‌هایی که امروز بسترساز مشکلات در جامعه ماست نابسامانی وضعیت ارزی کشور است.

وی با بیان اینکه با آشنایی که از سعید جلیلی دارم، مطمئن هستم که می‌تواند، افزود: جلیلی در حل مشکلات معیشتی تواناست و می‌تواند رفاه و آسایش مردم را فراهم کند.

سروش با تأکید بر اینکه جلیلی اهل معامله با کسی نیست و با کسی تعارف ندارد، تصریح کرد: گفتمان جلیلی گفتمان اصلی انقلاب است که مردم برای آن خون دادند و انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه جلیلی فردی قانونمند است، تأکید کرد: این رزمنده دفاع مقدس با احترام به قانون در خصوص اجرایی کردن برنامه هدفمندی یارانه‌ها مطابق مصوبه مجلس عمل می‌کند.

همرزم جلیلی افزود: به نظر من کسانی که ریخت و پاش‌های آنچنانی در ستادهای خود می‌کنند اهل خدمت به مردم نیستند.

وی گفت: برخی‌ها فقط اهل شعار هستند نه عمل، پس ما باید هوشیار باشیم و در انتخاب خود دقت کنیم زیرا همین رأی من و شماست که سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

سروش به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات فرارو اشاره کرد و ابراز داشت: اگر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا زیاد باشد به طور قطع دشمنان داخلی و خارجی شکست خواهند خورد.

وی با تأکید بر اینکه حضور ما در پای صندوق‌های رأی قدرت ایران را دوچندان خواهد کرد، بیان داشت: آزادی‌خواهان جهان امروز بر عملکرد ما در انتخابات چشم دوخته‌اند چراکه آنها در همه حرکت‌های خود از ایران اسلامی الگوبرداری می‌کنند؛ پس اقدام درست و بهنگام باید مورد نظر همگان باشد.

همرزم جلیلی بصیرت‌افزایی را در خلق حماسه‌ سیاسی ضروری دانست و گفت: با آگاهی و بینش عمیق در صحنه انتخابات وارد شویم.

وی متذکر شد: با توجه به اتفاقات منطقه، مشارکت حداکثری و بالا بودن میزان رأی پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب می‌شود و نظام را بیمه می‌کند.

انتهای پیام/89010/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول