اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری:

848 شعبه اخذ رای در چهارمحال بختیاری مستقر می‎شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری از استقرار 848 شعبه اخذ رأی در این استان خبر داد.

848 شعبه اخذ رای در چهارمحال بختیاری مستقر می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رأی استان از 980 شعبه به 848 شعبه کاهش یافته است.

وی افزود: از این تعداد شعبه اخذ رأی 306 شعبه شهری و 542 شعبه روستایی است.

جلالی تجمیع شعب انتخابات روستایی را دلیل کاهش تعداد شعب اخذ رأی عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 678 شعبه به صورت ثابت و 170 شعبه به صورت سیار رأی مردم را دریافت خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 4 هزار و 114 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون با احتساب افرادی که از رقابت در انتخابات شوراهای شهر و روستا انصراف داده‌اند 3 هزار و 793 نفر کاندیداهای شورای شهر و روستا در این استان هستند.

وی ادامه داد: از تعداد کاندیداهای ثبت نامی در این انتخابات 67 نفر را زنان تشکیل می‎دهند.

جلالی با اشاره به تعداد اعضای شورا در شهرستان‌ها، گفت: در شهرستان شهرکرد 11 نفر عضو اصلی، در بروجن 9 نفر عضو اصلی و در شهرستان‌های فارسان، هفشجان، فرخشهر و لردگان هفت نفر عضو اصلی خواهند بود، در 30 شهر استان نیز هر شورا پنج نفر عضو اصلی خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: در مجموع باید یک هزار و 929 نفر عضو اصلی از این انتخابات خروجی داشته باشیم که یک هزار و 731 نفر در روستاها و 198 نفر نیز در شهرها برگزیده خواهند شد.

وی با اشاره به آمار مشارکت مردم در انتخابات گذشته شوراها، گفت: درصد مشارکت مردم استان در سومین انتخابات شوراهای شهر و روستا 72 درصد گزارش شده است.

جلالی با بیان اینکه تاکنون هیچ تخلفی از کاندیداها مشاهده نشده است، ابراز داشت: طبق ماده 73 قانون انتخابات هیچ مقام اجرایی حق تبلیغ له یا علیه کاندیدای دیگر را ندارد و ما انتظار داریم این روند بی طرفی در استان همچنان حفظ شود.

انتهای پیام/68006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول