اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای خوزستان خبر داد

رقابت 13 هزار و 195 نفر در انتخابات شوراها در خوزستان

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: رقابتی نفس‌گیر بین 13 هزار و 195 نفر افراد تایید صلاحیت شده در این استان وجود دارد.

رقابت 13 هزار و 195 نفر در انتخابات شوراها در خوزستان

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: رقابت بین 13 هزار و 195 نفر از افراد تائید صلاحیت شده برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان خوزستان وجود دارد.

وی در بیان تعداد داوطلبان برای کاندیدای شورای شهر و روستای استان خوزستان افزود: تعداد کل داوطلبان شهری ثبت نام کرده انتخابات شورای شهر در خوزستان 3 هزار و 257 نفر است.

سادات ابراهیمی با اشاره به این مطلب ادامه داد: از تعداد افراد ثبت نام کرده برای کاندیدای چهارمین دوره شورای شهر 263 نفر انصراف زده و 305 نفر نیز صلاحیتشان احراز نشده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی خوزستان تصریح کرد: 2 هزار و 689 نفر تائید صلاحیت شدند که در روزهای گذشته 21 نفر دیگر نیز به لیست افراد تائید صلاحیت شده اضافه و به 2 هزار و 710 نفر افزایش یافته است.

سادات‌ابراهیمی در بیان تعداد افراد ثبت نام کرده برای در انتخابات شورای روستایی افزود: تعداد داوطلبان روستایی ثبت نام کرده  11 هزار و 555 نفر اعلام شده است.

وی در ادامه این مطلب خاطر نشان کرد: انصراف زدگان در انتخابات  شورای  روستایی 261 نفر و عدم احراز صلاحیت 309 نفر اعلام شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی خوزستان بیان کرد: از کل افراد ثبت نام کرده در چهارمین دوره انتخابات شهر و روستای خوزستان 10 هزار و 485 نفر برای کاندیدای شورای روستایی تائید صلاحیت شدند.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول