اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

هنر بزرگ انقلاب، شکوفا کردن استعداد هنر ناب بود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: هنر بزرگ انقلاب اسلامی در حق جوانان این است که استعداد ناب آنها را شکوفا کرده و به مرز بالندگی حقیقی رسانده است.

هنر بزرگ انقلاب، شکوفا کردن استعداد هنر ناب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی ظهر امروز در جمع نخبگان فرهنگی، هنری و ادبی بسیج استان اردبیل در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: هنر به برکت خون شهدا و انقلاب امروز در این کشور رنگ و بوی ارزشی و دینی پیدا کرده و هنرمندان ناب و مخلص نیز همیشه در تراز جهانی و بین‌المللی اصالت هنر ایرانی و اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی عنوان کرد: هنرمندان اردبیل همواره در صف هنرمندان متعهد و پرهیزگار قرار گرفته‌اند و تلاش مجاهدانه آنها بر این مبنا است که از این نعمت خدادادی برای ترویج فرهنگ اسلامی بهره بگیرند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس از هنرمندان به عنوان مدافعان ارزش‌های اسلامی و انقلابی یاد کرد و افزود: امروز مهمترین مسئولیت هنرمندان، صاحبان قلم، اصحاب رسانه و مطبوعات که بی‌ادعا در این سنگر قلم می‌زنند این است که با حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب و تبعیت بی‌چون و چرا از منویات مقام معظم رهبری اوج وفاداری و همبستگی خود را به آرمان انقلاب و اسلام نشان دهند.

دشتی ادامه داد: در حساس‌ترین مقطع تاریخی، ملت ایران در تعیین سرنوشت خود 24 خرداد مشارکت خواهد کرد و در این مشارکت آنچه که اسباب غرور و سروری ما را فراهم می‌آورد پشتیبانی همه آحاد مردم از نظام در قالب رای واقعی است که به ثبات و اعتلای جمهوری اسلامی ایران خواهند داد.

این مسئول تصریح کرد: هنر بزرگ ما در روز جمعه و در همراهی و هم‌صدایی با همه آحاد مردم این خواهد بود که به عنوان یک بسیجی و رزمنده همیشه آماده لبیکی مجدد به فرمان رهبری انقلاب گفته باشیم و با مشارکت بالای خود اسباب یاس و ناامیدی دشمن را فراهم کنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: دشمن منتظر کوچکترین سکوت و لغزش ما در روز جمعه است تا بزرگترین تبلیغ منفی را به راه اندازد اما همانگونه که در 34 سال گذشته بهانه‌ای به دست دشمن نداده‌ایم این بار نیز به رغم مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی به صحنه خواهیم آمد و اجازه شیطنت مجدد به نظام کفر را نخواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست جمعی از نخبگان فرهنگی، هنری و ادبی استان به طرح دیدگاه‌های خود پرداخته و با تمام توان اعلام کردند که در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد در صحنه بوده و دفاع جانانه از انقلاب و آرمان‌های آن به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول