اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد عارف در گلستان:

ائتلاف عارف و روحانی موجب شادی هواداران شد

رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در استان گلستان با ابراز خرسندی از انصراف این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ائتلاف «عارف» و «روحانی» موجب شادی دل هواداران شد.

ائتلاف عارف و روحانی موجب شادی هواداران شد

علیرضا عبداللهی ظهر امروز در حاشیه نشست انتخاباتی حامیان «عارف» و «روحانی» در حسینیه دزیانی‌های مقیم گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: انصراف «عارف» و شکل‌گیری ائتلاف اقدام بسیار خوبی بود.

وی افزود: باید با تمام توان در انتخابات شرکت و برای سربلندی کشور تلاش کنیم تا ایران اسلامی به جایگاه شایسته خود در سطح منطقه و جهان دست یابد.

ستاد «عارف» در گلستان از این پس برای «روحانی» فعالیت می‌کند

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب استان گلستان خاطرنشان کرد: ستاد انتخاباتی «عارف» از این پس تمام تلاش خود را بر حضور حداکثری مردم در انتخابات معطوف می‌کند.

عبداللهی با اشاره به شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» سال 1392 که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد بر خلق حماسی در 24 خرداد ماه 1392 تاکید کرد.

به گفته وی، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلی خلق «حماسه سیاسی» هستند.

از اقشار مختلف مردم برای رای به «روحانی» دعوت می‌شود

رئیس ستاد انتخاباتی «عارف» در استان گلستان تصریح کرد: برای خلق حماسه سیاسی از تمامی لایه‌های مختلف جامعه برای شرکت در انتخابات باید دعوت به عمل آید.

عبداللهی با بیان اینکه ستاد «عارف» از این پس برای «روحانی» فعالیت می‌کند، گفت: باید اقشار مختلف مردم را برای حضور در انتخابات و رای به «روحانی» ترغیب کنیم.

امیدواریم شعار انتخاباتی «عارف» توسط «روحانی» پیگیری شود

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب استان گلستان در ادامه شعار انتخاباتی «عارف» را معیشت، منزلت و عقلانیت، ذکر و ابراز امیدواری کرد: این شعار در دولت تدبیر و امید «روحانی» پیگیری شود.

عبداللهی با بیان اینکه ستاد «عارف» از سه روز گذشته در استان گلستان راه‌اندازی شد از تمامی دست‌اندرکاران این ستاد تقدیر کرد.

به گفته وی، اعضای ستاد انتخاباتی «عارف» ساعت هفت صبح از موضوع انصراف وی از رقابت‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطلع شدند.

انتهای پیام/ 83003/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول