اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی جلیلی:

شعارهای روحانی و عارف‌‌ همان گفتمان هاشمی است

رئیس ستاد مرکزی سعید جلیلی گفت: شعارهای روحانی و عارف‌‌ همان گفتمان هاشمی است.

شعارهای روحانی و عارف‌‌ همان گفتمان هاشمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام جواد نصرالله‌پور صبح امروز در جمع مردم خورموج اظهار داشت: اگر این‌ها بیایند یعنی موسوی و کروبی برگشته‌اند و هنوز چیزی نشده در سیمای جمهوری اسلامی دارند از موسوی، کروبی و خاتمی دفاع می‌کنند.

این فعال سیاسی افزود: ما باید بترسیم از اینکه دوباره اصلاح طلبان به مملکت بیایند و باید تنمان بلرزد از اینکه دوباره امثال اکبر گنجی‌ها، حجاریان بیایند و به حضرت زهرا (س) توهین کنند و امام حسین (ع) را خشونت طلب بنامند.

وی تصریح کرد: در دولت خاتمی یک سال و نیم انرژی هسته‌ای را تعلیق کردند پا روی خون شهدا و عزت و استقلال ما گذاشتند و امروز هم با بی‌شرمی و پررویی حسن روحانی از کاری‌های خود دفاع می‌کند، تعجب نیست؟

نصرالله‌پور یادآور شد: مردم از یادشان نمی‌رود که چه فتنه‌ای در سال 88 به پا کردند و هشت ماه این مملکت در آتش می‌سوخت مسجد لولاگر را آتش زدند، عکس امام و رهبری را پاره کردند، هلهله سر دادند و چرا آقایان این‌ها را محکوم نکردند.

وی با اشاره به اینکه می‌گویند شورایعالی فرهنگی کاری نکرده است، ادامه داد: چنانچه شورایعالی فرهنگی کار نکرده بود، این همه کتاب خوب، فیلم خوب و برنامه خوب انجام نمی‌شد.

رئیس ستاد مرکزی سعید جلیلی تاکید کرد: کاندیدا‌ها به مردم دروغ نگویند، آقایان دارند به مردم دروغ می‌گویند و وعده‌های پوشالی سر خرمنی به مردم می‌دهند.

نصرالله‌پور خاطرنشان کرد: آقای روحانی می‌گوید من مشکلات را دو ماهه حل می‌کنم، دیگری می‌گوید مشکلات را دو ساله حل می‌کنم، ایشان تمام مشکلات اقتصادی را به گردن دولت می‌اندازند.

وی حضور در انتخابات را مهم دانست و گفت: دغدغه اول ما نظام و سپس رای آوردن اصولگراهاست و هر چند ما از بعضی کاندیداهای اصولگرا گلایه داریم، اما هر کدام از آن‌ها رای بیاورند برای نظام خطرناک نیستند و خطرناک آن سه اصلاح طلب هستند.

نماینده ستاد مرکزی جلیلی خاطرنشان کرد: قانونمداری یکی از اصولی است که همه کاندیدا‌ها باید رعایت کنند و خیلی از کاندیداهایی که رد صلاحیت شدند، حتی آقای هاشمی رفسنجانی که هیچ کس باور نمی‌کرد به قانون پایبندی نشان داد.

نصرالله‌پور از صدا و سیمای جمهوری اسلامی انتقاد کرد و گفت: اصغر فرهادی با بودجه بیت المال فیلم می‌سازد و فضای کشور را سیاه نشان می‌دهد که اینجا جای زندگی کردن نیست، صهیونیست‌ها به او جایزه اسکار می‌دهند و کاندیداهای اصلاح طلبان به او افتخار می‌کنند.

وی افزود: دشمنان ایران در خارج از مرز‌ها با ساخت و نمایش فیلم‌های ضد ارزش‌های ایرانی، اسلامی به دنبال این هستند که به هرکسی که اعتقادات و باورهای نظام مقدس ما را سست می‌کند و یا فیلمی که اصول و فرهنگ غنی ملت بزرگ ایران را زیر سوال می‌برد، بها داده و به طور قطع جایزه اسکار به آن‌ها ‌می دهند. چرا به فیلم اخراجی‌ها که پر فروش‌ترین فیلم تاریخ ایران اسلامی است جایزه اسکار نمی‌دهد چرا به فیلم‌های یوسف پیغمبر، مریم مقدس، ملک سلیمان و ... نمی‌دهند.

نصرالله‌پور با اشاره به تحریم‌ها علیه ایران اسلامی گفت: فروش دو و نیم بشکه نفت امروز به یک میلیون کاهش یافته است و بودجه کشور در دو سال اخیر به یک سوم کاهش یافته است و با این تحریم‌ها کشور همچنان استوار بر روی پای خود ایستاده است.

نماینده ستاد مرکزی جلیلی خاطرنشان کرد: احمدی‌نژادی که هفت سال مثل شیر در مقابل آمریکا و صهیونیست ایستاده بود، امسال ذلیلانه در سازمان ملل گفت آقای اوباما خواهش می‌کنیم بیایید مذاکره کنیم که اوباما گفت آقای احمدی‌نژاد کاره‌ای نیست در بحث مذاکره تصمیم گیرنده رهبر ایران است که حضرت آقا در پیام نوروزی جواب آن‌ها را محکم دادند.

انتهای پیام/66001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول