اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-213

فلاح: ائتلاف روحانی و عارف در روزهای آتی اعلام می شود

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران گفت: در روزهای آینده خبرهایی در مورد ائتلاف روحانی و عارف اعلام می‌شود.

فلاح: ائتلاف روحانی و عارف در روزهای آتی اعلام می شود

ربیع فلاح عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر بیان داشت: تمام تلاش‌ها به کار گرفته شده است که سفر حسن روحانی به مازندران به گونه‌ای باشد که وی از مسیری عبور کنند که حداکثر بهره‌برداری از توقف در رامسر و حرکت زمینی به شرق مازندران انجام شود.

رئیس ستاد حسن روحانی در مازندران معتقد است که این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری طرفداران بسیاری در مازندران و به ویژه در غرب مازندران دارند.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در دولت سازندگی اظهار داشت: روحانی مظهر اخلاق و قانون‌مداری بوده و در مناظرات خود هم این ویژگی وی بر طرفدارانش مشخص شد بنابراین وی از طرفدارانش انتظار دارد که قانون‌مدار باشند.

وی مازندران را استانی مستعد خواند و تصریح کرد: حق این استان سرسبز جه از نظر سرمایه‌گذاری‌ها، رفع معضلات اجتماعی، رفع بیکاری و ایجاد صنایع سنگین به درستی محقق نشده است و روحانی برنامه‌های ویژه‌ای را برای این استان زیبا درنظر گرفته‌اند.

این مسئول اعلام کرد: در روزهای آینده خبرهای خوشی درباره ائتلاف روحانی و  عارف اعلام می‌شود که بطور حتم طرفداران و حامیان از این خبر خشنود و شاد می‌شوند.

وی با اشاره به استعدادهای غرب مازندران گفت: روحانی تمام تلاش خود را خواهند داشت تا بحث عدالت درباره غرب استان مازندران محقق شود.

فلاح تاکید کرد: برنامه‌های روحانی در ساری اعلام شده و تلاش می‌شود وی دیداری با نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان داشته باشد.

وی اعلام کرد: یگانگی و وحدت برای حجت‌الاسلام روحانی اهمیت داشته و وی فردی است که می‌تواند اوضاع اقتصادی و مشکلات پیش روی ملت ایران را سامان بخشد.

به گزارش فارس، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ساعت 19 عصر در مسجد جامع شهر ساری حضور خواهند یافت و به بیان برنامه‌های احتمالی خود می‌پردازد.

انتهای پیام/86024/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول