اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ستاد پیشگیری از تخلفات شهری قم عنوان کرد

اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری خودروهای میوه فروشی از ابتدای تیرماه

سرپرست ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم گفت: طرح جمع‌آوری وانت‌بارهای میوه فروشی با همکاری راهور به صورت ضربتی از ابتدای تیرماه اجرا می‌شود.

اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری خودروهای میوه فروشی از ابتدای تیرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا عسگری با اشاره به اقدامات این ستاد در دو هفته گذشته اظهار کرد: در این مدت 19 نفر متکدی که بیشتر در اطراف حرم مستقر بودند جمع‌آوری شدند.

وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده متکدیان مراتب را با ستاد پیشگیری از تخلفات شهری از طریق سامانه مدیریت شهری 137 در میان بگذارند تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام شود.

سرپرست ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم برگزاری کلاس‌های آموزشی اطفای حریق برای نیروهای رفع سد معبر شهرداری را از دیگر برنامه‌های این ستاد برشمرد و گفت: شرکت کنندگان در این کلاس‌های آموزشی که به مدت دو هفته برگزار شد، با اطفای حریق آشنا شدند.

وی تصریح کرد: تمام خودروهای رفع سد معبر به کپسول آتش‌نشانی مجهز شدند تا در صورت مشاهده حریق‌های جزئی خودرو و ضایعات نسبت به اطفای آنها اقدام کنند.

عسگری ادامه داد: این طرح برای آتش‌نشانی به منظور کاهش عملیات‌های جزئی و برای شهروندان با توجه به زمانبر بودن رسیدن خودروهای آتش‌نشانی به محل حادثه به ویژه در مورد حریق خودرو موثر است.

وی با اشاره به طرح جمع‌آوری خودروهای میوه فروشی مقابل بوستان ریحانه اظهار کرد: طرح جمع‌آوری خودروهای میوه فروشی در خیابان نواب مقابل بوستان ریحانه تا اواخر خرداد‌ماه به صورت پایلوت انجام می‌شود و پس از کار کارشناسی روی طرح، این کار با همکاری پلیس راهور ناجا به صورت ضربتی در سطح شهر انجام خواهد شد.

سرپرست ستاد پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری قم از میوه فروشی توسط وانت بارها به عنوان شغل کاذب یاد کرد و گفت: شورای راهبردی رفع سد معبر در سازمان میادین میوه و تره‌بار تشکیل شده و به طرح ویژه ساماندهی وانت‌های میوه فروشی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول