اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرج خبر داد

دستگیری سارقان داخل خودرو با 28 فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرج طی دو عملیات جداگانه موفق به دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو با اعتراف به 28 فقره سرقت شدند.

دستگیری سارقان داخل خودرو با 28 فقره سرقت در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد از وقوع سرقت خودرو و داخل خودرو در منطقه محمدشهر کرج رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 25 محمدشهر قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی با انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان به نام «کاوه» شدند.

این مسئول ادامه داد: ماموران پس از شناسایی متهم مورد نظر بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی در ساعات پایانی شب وارد منزل وی شده و طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای او تعداد دو دستگاه ضبط و پخش خودرو مسروقه کشف و همراه با سارق به کلانتری منتقل کردند.

خیرخواهان افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به 16 فقره سرقت خودرو و 12 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی فرد دیگری به نام «اصلان» در مناطقی از کرج اعتراف کرد که نامبرده نیز طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول